تغییر جنجال برانگیز آیفون ۷؛ تغییر دکمه Home

حرف و حدیث های زیادی درباره مشخصات آیفون ۷ در گوشه و کنار وب زده می شود، اما این بار خبر تغییر دکمه هوم آیفون ۷، کاربران را هیجان زده کرد!

تغییر جنجال برانگیز آیفون ۷؛ تغییر دکمه Home

به گزارش کلیک، اپل قرار است دکمه Touch ID فیزیکی Home را با یک دکمه خازنی در آیفون ۷ تعویض کند. این دکمه جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا احساس کلیک کردن برروی یک دکمه واقعی را درست مانند آخرین مدل مک بوک را تجربه کنند. شایان ذکر است که به منظور تحقق این هدف، مجموعه ای الکترومغناطیس ها به کار برده شده اند و وقتی که مرتعش شوند، احساس یک کلیک بی عیب و نقص به کاربر منتقل می شود.

البته شایعه دیگری نیز در این میان وجود دارد که بر اساس آن، اپل در سال ۲۰۱۷، دکمه Home تاچ آی دی را به جایی درون صفحه منتقل خواهد کرد و بدین ترتیب، قسمت خاصی از صفحه به این مسئله اختصاص داده می شود و کاربران برای تایید هویت خود، بر روی آن قسمت خاص از صفحه ضربه می زنند و در حقیقت، تاچ آی دی جزوی از صفحه نمایش خواهد شد. بدین ترتیب، اپل قادر خواهد بود تا یک صفحه نمایش با گودی کمتر و گستردگی لبه تا لبه بیشتری را به کاربران هدیه دهد!

این شایعه که از بلاگ Macotakara ژاپن به بیرون درز کرده است، شایعات قبل را نیز راجع به رنگ Space Black برای مدل های امسال آیفون را تایید کرد. از دیگر تغییراتی که انتظار می رود در مدل های جدید آیفون رونمایی شوند، می توان به حذف جک ۳٫۵ میلیی متری صدا اشاره کرد که طبق خبر ها قرار است با مجموعه ای از اسپیکرهای جدید در پایین گوشی این فقدان جبران شود. اپل همچنین خطوط آنتن را از پشت گوشی به لبه های پایینی و بالایی منتقل خواهد کرد.

آیفون ۷ پلاس نیز بعید نیست که از یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دوربین با امکان زوم اپتیکال بهره مند باشد.

انتظار می رود که در تاریخ ۱۲ سپتامبر، اپل از دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود رونمایی کند و دقیقا چهار روز بعد، عرضه آن به بازار های جهانی آغاز شود.

ارسال نظر