آیفون ۸ احتمالا شیشه ای است

متخصصان در حال دامن زدن به شایعاتی هستند که بیان کننده این موضوع هستند که اپل قصد دارد در طراحی گوشی آیفون بعدی خود، تنها از شیشه استفاده کند.

آیفون ۸ احتمالا شیشه ای است

به گزارش کلیک، شایعات حاکی از تصمیم اپل برای به کار گیری طراحی کاملا شیشه‌ای در ساخت آیفون ۸ برای نخستین بار پس از آیفون ۴، هستند. مینگ جی کو که تحلیلگر قابل اعتمادی است، نیز ماه گذشته این موضوع را پیش بینی کرد.

اطلاعات بسیاری کمی در مورد گوشی ۲۰۱۷ اپل وجود دارد. اپل در حال حاضر در حال فراهم کردن اطلاعاتی در مورد آیفون ۷ است که قرار است در اواخر سال جاری به بازار عرضه شود

آلن هرنگ، مدیرعامل و سرپرست اجرایی شرکت Catcher Technology که ساخت بدنه‌های آلومینیومی گوشی‌های آیفون را برعهده دارد، نیز به طور غیر مستقیم به این موضوع اشاره کرد

او در گفتگویی با Asian media اذعان کرد تا آنجایی که وی اطلاع دارد در سال آینده تنها در طراحی یک مدل گوشی از شیشه استفاده خواهد شد.

پوشش شیشه‌ای هنوز نیازمند یک قاب فلزی با دوام است که مستلزم بهره گیری از یک فناوری پیشرفته پردازش کننده است که هزینه آن کمتر از مدل‌های حال حاضر نخواهد بود.

نویسندگان سایت Tech insiders معتقدند که ظاهر آیفون ۷ شبیه آیفون ۶ و ۶ اس است و اینکه اپل قصد دارد یک سری تغییرات اساسی در مورد آیفون ۸ اعمال کند. استفاده از بدنه کاملا شیشه‌ای همانند قاب‌های جلویی و پشتی که در آیفون ۴ و ۴ اس مورد استفاده قرار گرفتند، یکی از این تغییرات است.

مینگ چی کو ماه گذشته اذعان کرد قفل آیفون ۸ که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد، تنها با نگاه کردن به این گوشی باز می‌شود. این گوشی از فناوری تشخیص چهره و تشخیص عنبیه چشم به عنوان گذرواژه استفاده می‌کند.

منبع: metro

ارسال نظر