آیفون ۸ با ظاهری بسیار زیبا رونمایی می شود

شرکت اپل سال گذشته میلادی با معرفی و عرضه iphone7 ، تعریف تازه ای از محصولات و تکنولوژی اپل به جهان ارائه کرد. به گفته مدیران طراح اپل؛ طراحی شکیل iPhone 8 تغییرات بنیادی در استانداردهای این شرکت ایجاد خواهد کرد.

آیفون ۸ با ظاهری بسیار زیبا رونمایی می شود

به گزارش کلیک - با اینکه مدت زیادی از عرضه گوشی iphone7 نمیگذرد، شرکت اپل در تکاپوی معرفی محصول تازه این شرکت با نام iPhone 8 است. محصولی تازه طراحی شده، که به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین پرچمداران این شرکت خواهد بود. تصاویری که به تازگی از iPhone 8 منتشر شده، بیانگر زیبایی و ساختار جذاب این محصول است.
طراح این محصول بی نظیر شرکت اپل "ایمرن تیلور" از تلفیق طراحی کلاسیک و مدرن آیفون برای شکیل جلوه دادن این محصول بهره برده است.
با نگاه به تصاویر iPhone 8 که به تازه گی در خبرها منتشر شده، نکات قابل توجهی کاربران را به خود جلب است. یکی از نکات قابل تامل برای دوستداران برند اپل، بازگشت این شرکت به طراحی های اولیه گوشی های آیفون می باشد. بدنه تمام استیل که پس از تولید iPhone 4 و iPhone 4s در طرح های بعدی آیفون چندان مورد استفاده قرار نگرفت.
شرکت سامسونگ در طراحی های اخیر خود از صفحه نمایش خمیده و به اصطلاح " Curved Glass Edges" بهره برده است، اما شرکت اپل این تکنولوژی را به بهترین شکل ممکن در طراحی های خود جای داده است. iPhone 8 دارای صفحه‌نمایش AMOLED است. نوار وضعیت این گوشی در یک حاشیه با همین جنس در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.
علاوه بر این iPhone 8 نیز همانند iphone7 از دو لنز دوربین در پشت دستگاه بهره برده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به یک دیافراگم با دهانه f/1.7 است که در شرایط نوری نامناسب نیز می‌تواند تصاویری شگفت انگیز را ثبت کند. این همه ویژگی های این دوربین خارق العاده نیست، شرکت اپل در طراحی iPhone 8 از تکنولوژی ۳D نیز بهره برده است.
علاوه بر آن، توانایی ضبط فیلم‌های باکیفیت ۴K برای این دوربین در نظر گرفته شده است. با توجه به تصاویر منتشرشده می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون ۸ اولین آیفونی است که به درگاه USB-C مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی مجهز به پردازنده A11 اپل خواهد بود، که طبق پیش بینی کارشناسان سرعتی باور نکردنی را به iPhone 8 خواهد داد.
با توجه به تصاویر و ویژگی های ارائه شده از iPhone 8، حاشیه‌ی کم و لبه‌های خمیده‌ی این گوشی نظر بسیاری را جلب می کند. نکته‌ی دیگر، استفاده از طراحی کاملا شیشه‌ای در بدنه است. هچنین بدنه‌ی ساخته‌شده از استیل ضد زنگ iPhone 8 نیز ساختار بسیار متفاوتی را به این دستگاه بخشیده است.

ارسال نظر