آیفون ۸ از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی می کند

تاکنون شایعات بسیار زیادی در رابطه با آیفون ۸ به گوش رسیده است، در این میان خبر هایی به گوش می رسد که اپل از آیفون ۸ و عینک AR خود به صورت هم‌زمان رو نمایی می کند، اگر این اتفاق بیفتد شاهد تحول بسیار عظیمی در تاریخ آیفون ها هستیم.

آیفون ۸ از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی می کند

کلیک -آیفون ۸ تاکنون حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرده است ولی در این میان باید این موضوع را در نظر داشت که آیفون ۸ قرار است به یکی از بهترین دستگاه های اپل تبدیل شود و بی شک اپل در این محصول خود سنگ تمام می گذارد. در این میان تحلیل گران بر این باور هستند که آیفون ۸ در کنار خود یک محصول مکمل نیز خواهد داشت و این محصول مکمل به هر چه کامل تر شدن آیفون ۸ و این اتفاق در تاریخ اپل کمک می کند.

براساس اظهارات Simona Jankowski اپل مدت زیادی است که در زمینه تقویت بعد سوم در دستگاه های خود فکر های بسیاری دارد. تقویت بعد سوم در دستگاه های آیفون شاید در بسیاری از جوانب جذابیت های بسیاری را به دستگاه های آیفون اضافه کند. به مناسب سالگرد ۱۰ سالگی آیفون بی شک ما شاهد رخداد بزرگی خواهیم بود و در این رخداد بزرگ باید منتظر باشیم که محصولی نیز در زمینه بعد سوم از اپل ارائه شود.

ترکیب عینک AR و آیفون 8، ترکیبی بی‌نظیر

اپل در سال های اخیر قدم های بسیار بزرگی را در جهت سنت شکنی برداشته است، یکی از این موارد حذف جک سه میلی‌متری هدفون بوده است، این عمل مخالف ها و موافق های خود را داشت ولی در هر صورت اپل در سمتی حرکت کرده است تا در هر محصول ویژگی خاصی ارائه شود و کاربران را به وجد بیاورد.

شارژ بی سیم، حذف دکمه هوم فیزیکی و بسیاری از ویژگی های دیگر نیز براساس خبرهای درز کرده قرار است در آیفون ۸ دیده شود، اگر تمام این ویژگی ها در آیفون ۸ دیده شود بی شک قیمت این دستگاه بالای ۱۰۰۰ دلار از آب در می آید. باید دید اپل برای باتری این دستگاه چه تمهیداتی اندیشه است تا علاوه بر ظاهر خوب و مناسب دستگاه از نظر سخت افزاری نیز به دستگاهی بی عیب تبدیل شود.

ارسال نظر