ویژگی جدید آیفون هشت را در هیچ گوشی دیگری نمی بینید

بر طبق آخرین شنیده ها، آیفون ۸ امکان شارژ بی سیمی را فراهم می آورد که تا قبلا از این در هیچ گوشی ندیده ایم.

ویژگی جدید آیفون هشت را در هیچ گوشی دیگری نمی بینید

به گزارش کلیک، علی رغم اینکه از عرضه آیفون ۷ به بازار مدت کوتاهی می گذرد، شایعات در مورد آیفون بعدی یعنی آیفون ۸ شرکت اپل به بالاترین حد خود رسیده است. سال آینده، اپل دهمین سال از خط تولید آیفون را جشن خواهد گرفت و برای چنین رویداد مهمی قطعا برنامه های مفصل با محصولات چشمگیرتری در نظر گرفته است. همه این مسائل انتظار کاربران از آیفون بعدی اپل را بسیار بالا برده و توقع دارند ویزگی هایی را در این آیفون ببینند که در هیچ گوشی هوشمند دیگری قبلا ندیده اند.

آخرین شایعه در مورد آیفون ۸ این است که این گوشی به صورت بی سیم شارژ می شود؛ درروش های پیشین شارژ بی سیم، شما باید گوشی را بر روی جایگاه مخصوص خود قرار می دادید تا شارژ شود؛ اما به نظر می رسد اپل در پی این است که واقعا شارژ را به صورت بی سیم و از هر نقطه ای انجام دهد.

اپل قصد دارد ماژولی را در گوشی تعبیه کند که با یک منبع برق که بر روی دیوار قرار می گیرد، ارتباط برقرار کند. این ویژگی به آیفون ۸ این امکان را می دهد تا در فاصله ۱۵ فوتی از هر نقطه ای در فاصله با این منبع تغذیه بتوان گوشی را شارژ کرد و اگر این اتفاق بیفتد، بهتررین نوع شارژ بی سیمی را شاهد خواهیم بود که قبل از این در هیچ گوشی ندیده ایم.

شایعات حاکی از این هستند که اپل برای انجام این کار با شرکت Energous برای پیاده سازی این تکنولوژی جدید همکاری خواهد کرد؛ البته تا قبل از این گفته می شد که اپل با شرکت tier 1 که شرکتی شناخته شده در دنیای گوشی های هوشمند است، همکاری می کند ولی احتمالا این همکاری با شرکت انرژوس شکل می گیرد. شرکت Dialog Semiconductor که هفتاد درصد فروشش به اپل است، اخیراً ۱۰ میلیون دلار در شرکت انرژوس سرمایه گذاری کرده است.

نکته حائز اهمیت این است که هیچ کدام از فرضیه ها و شایعات در مورد آیفون ۸ هنوز تایید رسمی نشده اند؛ اما می توانیم خوشحال باشیم که اگر چنین تغیرات قابل توجهی در آیفون ۸ صورت گیرد، یکی از خاص ترین گوشی های دنیا را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر