بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

رسانه کلیک – آیفون یکی از مناسب‌ترین اسمارت فون های مناسب کسب‌وکار است. با ما همراه باشید تا ۱۰ اپلیکیشن برتر کسب‌وکار برای سیستم‌عامل iOS را باهم بررسی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

بدون شک آیفون یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مناسب برای کسب‌وکار است. آیفون در سال ۲۰۱۷،۱۰ ساله شد، در طی این ده سال آیفون پیشرفت‌های زیادی داشته و امروز به یکی از بهترین تلفن‌های همراه بازار تبدیل‌شده است.

آیفون در ابتدای عرضه، از اینترنت ۳G پشتیبانی نمی‌کرد و کیبورد فیزیکی نداشت، درعین‌حال یکی از گران‌ترین تلفن‌های بازار بود. باگذشت سال‌ها و پیشرفت‌ها، آیفون‌ها امروز توانسته‌اند به‌خوبی بازار فناوری را در دست بگیرند.

اپ استور در شروع کار اپلیکیشن های محدودی داشت ولی امروز بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن برای دانلود در اپ استور وجود دارد. با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های حوزه کسب‌وکار برای سیستم‌عامل iOS را بررسی کنیم.

مایکروسافت آفیس

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

آیفون برنامه‌های ورد، پاورپوینت، اکسل، وان نوت را در قالب برنامه یک اپلیکیشن عرضه کرده است و هرروز بهتر از روز قبل می‌شود. اپلیکیشن مایکروسافت آفیس از بخش‌های متفاوتی تشکیل‌شده است و برای استفاده از این اپلیکیشن شما باید یک حساب Office 365 داشته باشید. با استفاده از مایکروسافت آفیس شما می‌توانید به‌راحتی اسناد خود را درگوشی هوشمند خود ویرایش کنید.

تمام فایل‌هایی که در ویندوز و مک ساخته و باز می‌شوند، در اپلیکیشن گوشی مایکروسافت هم باز می‌شوند و قابلیت ویرایش دارند، مایکروسافت هیچ محدودیتی برای این اپلیکیشن قرار نداده است. برای دانلود اپلیکیشن مایکروسافت اینجا کلیک کنید.

Google Docs

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

اگر شما یکی از کاربران گوگل هستید و حساب کاربری کاری شما در گوگل است به‌راحتی می‌توانید با اپلیکیشن Google Docs اسناد خود را مدیریت کنید. Google Docs رایگان است و نیازی به اشتراک ندارد، شما می‌توانید به‌صورت رایگان اسناد خود را دسته‌بندی، ارسال و ویرایش کنید. این اپلیکیشن، راهی راحت و سریع برای ارتباط کاربران با حساب‌های گوگل است. برای دانلود اپلیکیشن Google Docs اینجا کلیک کنید.

Wolfram Alpha

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

Wolfram Alpha نسخه موبایل موتور جستجوی Wolfram Alpha است، ولفرم برخلاف گوگل که اطلاعات خلاصه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اطلاعات را پردازش کرده و سپس در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ولفرم به سؤال‌هایی پاسخ می‌دهد که موتورهای جستجوی دیگر قادر به پاسخگویی به آن نیستند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این موتور جستجو قابلیت حل مسائل ریاضی است، تنها کافی است معادله پیچیده خود را به این موتور جستجو داده تا در چشم بر هم زدنی جواب آن را به شما بدهد.

این اپلیکیشن باقیمت ۲٫۹۹ یورو در آمریکا و ۴ دلار در استرالیا، عرضه می شود. برای دانلود اپلیکیشن Wolfram Alpha اینجا کلیک کنید.

ادوب آکروبات

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

فایل‌های پی‌دی‌اف، فایل‌های پرکاربردی هستند که همیشه به کار می‌آیند. بدون شک بهترین اپلیکیشن برای باز کردن این فایل‌های، اپلیکیشن ادوب آکروبات است. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است که به شما این امکان را می‌دهد فایل‌های پی‌دی‌اف را بازکنید و آن‌ها را ویرایش کنید.

شما با استفاده از اکانت ادوب خود می‌توانید از قابلیت‌های بیشتر این اپلیکیشن مانند امکان تبدیل فایل‌ها به فرمت‌های دیگر استفاده کنید. برای دانلود اپلیکیشن ادوب آکروبات اینجا کلیک کنید.

Genius Scan

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

شما با استفاده از اپلیکیشن Genius Scan می‌توانید از هر چیزی عکس بگیرید و آن را اسکن کنید و سپس آن را به یک فایل پی‌دی‌اف تبدیل کنید. اپلیکیشن دارای تنظیمات پیشرفته‌ای است که به کاربر این امکان را می‌دهد زاویه دوربین و نور را در حین عکاسی تنظیم کند تا عکس بهترین تهیه شود. عکس‌های تهیه‌شده با این اپلیکیشن قابلیت تبدیل‌شدن به متن برای ارسال از طریق ایمیل یا سایر پیام‌رسان‌ها را دارد و هم‌چنین این اپلیکیشن قابلیت اتصال به برنامه‌های Dropbox, Evernote, Google Drive را دارد.

Genius Scan به کاربر این امکان را می‌دهد تا فایل‌های خود را بر اساس تگ، عنوان و مؤلفه‌های دیگر دسته‌بندی کند تا در صورت نیاز سریع‌تر آن‌ها را پیدا کند. برای دانلود اپلیکیشن Genius Scan اینجا کلیک کنید.

Gmail

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

بر اساس آخرین آمار شرکت گوگل، جیمیل در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. کاربران آیفون با استفاده از سرویس Mail می‌توانند به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشند ولی بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند اپلیکیشن جیمیل را به‌صورت جداگانه بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

یکی از مزایای اپلیکیشن جیمیل، قابلیت اتصال آن به سایر سرویس‌های گوگل نظیر: Docs یا تقویم است. با استفاده از اپلیکیشن جیمیل شما به‌صورت مستقیم و هم‌زمان می‌توانید بر روی حساب کاربری گوگل خود درزمینهٔ های مختلف دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن جیمیل بسیار ساده طراحی‌شده و دسترسی به اطلاعات در این اپلیکیشن بسیار آسان است. برای دانلود اپلیکیشن جیمیل اینجا کلیک کنید.

Slack

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

Slack اپلیکیشن پیام‌رسان سازمانی مختص کسب‌وکار است که روزانه بیش از سه میلیون کاربر فعال دارد و در حال گسترش شرکت‌های خود در سراسر دنیا است.

مدیر مجموعه با استفاده از کد ULR می‌تواند اعضا را به گروه خود این اپلیکیشن دعوت کند. در این اپلیکیشن قابلیت چت خصوصی و گروهی وجود دارد و در چت‌های عمومی شما می‌توانید مطالب موردنظر خود را جستجو کنید. برای دانلود Slack اینجا کلیک کنید.

MailChimp

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

MailChimp سرویس اتوماسیون بازاریابی است که در سال ۲۰۰۱ تأسیس‌شده است. اپلیکیشن MailChimp تمام قابلیت‌های وب‌سایت را دارد و تنها ازنظر ابعاد تغییر کرده است. این اپلیکیشن رایگان است و کاربران می‌توانند به‌راحتی ایمیل‌های خود را مدیریت کنند. برای دانلود MailChimp اینجا کلیک کنید.

Things 3

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

اپلیکیشن های یادآوری کننده کارهای روزانه، در اپ استور زیاد است و انتخاب بهترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه کمی سخت است. اپل به‌تازگی اپلیکیشنی را در اپ استور عرضه کرده که دارای طبقه‌بندی‌های متفاوتی است. کاربران می‌توانند کارهایی که باید انجام دهند را در دسته‌های جداگانه بنویسند و لیستی هم از نکات و کارهای مثبت هفته خود تهیه کنند.

شما می‌توانید در اپلیکیشن Things 3 لیست کارهایی که قرار است انجام دهید را مشخص کنید و برای چند هفته آینده خود برنامه‌ریزی کنید. برای دانلود Things 3 اینجا کلیک کنید.

Pocket

بهترین اپلیکیشن های کسب‌وکار برای آیفون

برای ذخیره مقاله‌ها و مطالب و خواندن آن‌ها در حالت آفلاین راه‌ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارد ولی اپلیکیشن Pocket یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

با استفاده از اپلیکیشن Pocket ویدئوها و تصاویر موردنظر را ذخیره کنید و در حالت آفلاین آن‌ها را مشاهده کنید. Pocket اپلیکیشن کسب‌وکار به‌حساب نمی‌آید ولی برای زمانی که در سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید با Pocket به‌راحتی می‌توانید سرخود را گرم‌کنید.برای دانلود اپلیکیشن Pocket اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر