شرکت ارتباطات زیرساخت به دنبال ارائه کیفیت مطلوب

اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است.

شرکت ارتباطات زیرساخت به دنبال ارائه کیفیت مطلوب

به گزارش کلیک، محمد جواد آذری جهرمی، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.
محمدجواد آذری جهرمی بیان کرد: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.
آذری جهرمی افزود: انتظار بنده در این چارچوب این است که ما بایستی SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.
وی اضافه کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند.
او با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است، ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ پهنای باند ۱۳ گیگ با سه میلیون کاربر بود که خرداد ۱۳۹۲ به چهار و نیم میلیون مشترک با ۷۲ گیگ رسید و این نشان می‌دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است، اما یکباره در سال ۱۳۹۲ با جهش در شمار کاربران این آمار به ۳۴ میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که این فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد که خوشبختانه بخش توسعه، نگهداری شرکت از این آزمون سربلند بیرون آمد.

ارسال نظر