نگرانی از پولی شدن بازی Resident evil 7

بازی پرطرفدار Resident Evil 7 در زمستان به بازار می‌آید ولی نگرانی از بابت وجود microtransaction در این بازی موجی از سوال را برانگیخته است.

نگرانی از پولی شدن بازی Resident evil 7

به گزارش کلیک، به‌دنبال افزایش نگرانی امکان وجود بسته های پولی microtransaction در Resident Evil 7 از سوی طرفداران میلیونی این سری بازی در سراسر جهان، شرکت کپکام تایید کرد که بازی Resident Evil 7 دارای هیچ microtransaction نخواهد بود.

در حالی که سایر بازی‌های اخیر شرکت کپکام دارای قابلیت microtransaction بودند، بازی Resident Evil 7 بطور کامل عاری از هرگونه microtransaction می‌باشد. و این خبر باعث مسرت و شادی طرفداران خواهد شد،کپکام اعلام کرد:

در حالیکه در این بازی آیتم‌های ویژه پیش خرید و بسته‌های دانلودی جهت خریداری وجود دارد، این بازی هیچگونه microtransaction نخواهد داشت.

گرچه نمی توان مطمئن بود و در مورد عبارت بسته دانلودی بکار رفته از سوی شرکت کپکام و امکان وجود تمایزاتی در استدلال این شرکت از عبارت microtransaction وجود دارد، در نتیجه باید تا زمان عرضه بازی منتظر بود و دید که آیا این عبارت صحت دارد یا خیر.

قرار است بازی Resident Evil 7 در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. و تا آن زمان برای صحت این خبر باید انتظار کشید.

ارسال نظر