علت عجیب حذف تیم ملی ایسلند از FIFA 17

تیم ملی فوتبال ایسلند در سری جدید بازی FIFA حضور پیدا نخواهد کرد. رییس فدراسیون فوتبال ایسلند اعلام کرد پیشنهاد مالی پایین EA، دلیل عدم حضور این تیم است.

علت عجیب حذف تیم ملی ایسلند از FIFA 17

به گزارش کلیک، تیم ملی فوتبال ایسلند در سری جدید بازی FIFA حضور ندارد. رییس فدراسیون فوتبال ایسلند در رابطه با این موضوع گفت:

"همان طور که می ‌دانید تیم ملی فوتبال ایسلند به یک‌ چهارم نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کرد و با این کارش باعث تحسین همه شد. اما متاسفانه با وجود این، خبری از این تیم با آن تشویق ‌ها و سرود ملی منحصر بفرد در عنوان FIFA 17 نیست. طبق بررسی های انجام شده علت این موضوع مخالفت فدراسیون فوتبال ایسلند با حضور این تیم در بازی FIFA 17 است که دلیل فدراسیون برای این تصمیم پیشنهاد مالی بسیار پایین شرکت EA بود".

پیشنهاد شرکت EA چیزی در حدود ۱۵۰۰۰ دلار برای اضافه کردن تیم ملی ایسلند به بازی بوده ‌است که این مبلغ مخالفت فدراسیون فوتبال ایسلند را به دنبال داشت. بنابراین امسال تیم ملی ایسلند به صورت انحصاری فقط در عنوان PES 2017 حضور دارد.

گیر تورستینسون، رییس فدراسیون فوتبال ایسلند در این باره گفت:

"شرکت EA به صورت غیر مستقیم قصد داشت تا حق حضور تیم ما را در بازی خود به صورت رایگان بدست بیاورد. زیرا مبلغ پیشنهادی آن‌ ها خیلی پایین بود. عملکردی که ما در مسابقات یورو از خود به‌ جای گذاشته ‌ایم نشان می ‌دهد که تیم ما از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد دوست دارند که بازی با تیم ما را در عنوان FIFA تجربه کنند. ما از این بابت برای طرفداران ناراحتیم اما شرکت EA مسبب اصلی این اتفاق است. به ‌نظر من اگر قرار است ما امتیازی را به یک بازی ویدیویی بدهیم باید در مقابل مبلغ عادلانه ‌ای نیز دریافت کنیم و من این ویژگی را در پیشنهادی که شرکت EA به ما داده‌ نمی بینم".

جای خالی تیم ملی ایسلند در سری جدید FIFA مطمئنا برای بسیاری از طرفداران حس می‌ شود اما دلایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث لذت بردن از این بازی شود.

بازی FIFA 17 قرار است در تاریخ ۱۹ ماه سپتامبر برای رایانه های شخصی، کنسول ‌های پلی ‌استیشن ۴ و ۳ و ایکس‌ باکس وان و ۳۶۰ منتشر شود.

ارسال نظر