بازی Just Cause 4 معرفی شد

رسانه کلیک - در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت بزرگ مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بازی Just Cause 4 به همراه ویدیوی خیره کننده توسط شرکت اسکوئر انیکس معرفی شد.

بازی Just Cause 4 معرفی شد

به نظر می رسد صبر شرکت اسکوئر انیکس برای معرفی عناوین ویدیویی جدید خود طی کنفرانس اختصاصی خود در رویداد E3 2018 لبریز شد و این شرکت ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نامدار مایکروسافت به معرفی بازی Just Cause 4 پرداخت و اولین تریلر جذاب و خیره کننده آن را نیز به نمایش گذاشت که تا حدودی بازیکنان و هواداران را با محیط خشمگین و تاریک بازی آشنا می کند.

با اینکه مجموعه Just Cause همواره از حیث روایت داستانی ضعیف عمل کرده است و حتی مکانیزم هایی نظیر طراحی ماموریت ها، موسیقی متن و صداگذاری به هیچ عنوان فوق العاده و بی نقص نیستند، اما گیم پلی سرگرم کننده و دیوانه کننده آن همیشه مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است.

به عبارت دیگر، این سری تنها به گیم پلی ویران کننده خود معروف است که در آن گیمرها هر شی مورد نظر خود را می توانند بمباران و یا منفجر کنند و با آتش کشیدن وسایل نقلیه و پایگاه ها، هرج و مرج به خصوصی را در دنیای بازی به راه بیاندازند. خوشبختانه، استودیوی آوالانچ (Avalanche)، خالق مجموعه جاست کاز، پاین گیم پلی پرطرفدار و جذاب را در تمامی نسخه های این سری برای بازیکنان و هواداران به ارمغان آورده است.

حال که تقریبا سه سال از انتشار آخرین نسخه سری Just Cause یعنی «جاست کاز 3» می گذرد، چند ماهی است که شایعاتی از قبیل معرفی و انتشار نسخه چهارم در سال جاری میلادی به گوش می رسد. در همین رابطه، چندی پیش خرده فروش معتبر والمارت در فروشگاه رسمی خود صفحه جداگانه ای به منظور فروش بازی Just Cause 4 تولید کرد. پیرو این اقدام، شبکه بزرگ استیم نیز در صفحه تبلیغاتی خود تصویری از این عنوان ویدیویی مورد انتظار به اشتراک گذاشت که به نحوی از آغاز پیش خرید بازی به طرفداران و بازیکنان خبر می داد.

بازی Just Cause 4

با این حال، سرانجام سکوت شرکت اسکوئر انیکس پیش از برگزاری کنفرانس اختصاصیش شکسته شد و جدیدترین نسخه از مجموعه Just Cause تحت عنوان Just Cause 4 در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی شد.

در کنار تایید رسمی این عنوان، سازندگان یک تریلر جذاب و تماشایی از بازی نیز با بازیکنان به اشتراک گذاشتند که محیط و جهان بازی را به خوبی به نمایش می گذارد. در این ویدیو بار دیگر شاهد تخریب و افنجارهای معروف سری جاست کاز هستیم که جز المان های اصلی این عنوان ویدیویی تلقی می شود.

همچنین، بر اساس این ویدیو، به نظر می رسد جدیدترین نسخه از مجموعه Just Cause از نظر تنوع محیطی بی نقص تر از همیشه عمل می کند و جهان بازی شامل محیط های بیابانی، کوهستانی، جنگلی، رودخانه ای است. آنطور که پیدا است، ظاهرا آب و هوا نیز نقش اساسی و مهمی را در این عنوان ویدیویی ایفا می کند و تغییرات پویای آن شرایط مبارزه و رانندگی را متفاوت می سازد.

گفتنی است؛ بر خلاف نسخه های پیشین، جهان بازی Just Cause 4 تاریک تر از همیشه است و حتی تصویر روی جلد بازی (کاور) نیز به روشنی این موضوع را نشان می دهد. شکی نیست که طوفان ها و رعد و برق های غول آسا هیجان و جذابیت گیم پلی این عنوان را دو چندان خواهد کرد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای اولین تریلر هیجان انگیز بازی Just Cause 4 دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Just Cause 4 در روز 13 آذر ماه سال 97 (4 دسامبر سال جاری میلادی) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود.

فراموش نکنید که دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با بازی Just Cause 4 را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر