رونمایی از دسته بازی Kanex GoPlay Sidekick در نمایشگاه CES 2017

دسته بازی GoPlay Sidekick ساخت شرکت Kanex برای استفاده با دستگاه‌های با سیستم عامل iOS در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد.

رونمایی از دسته بازی Kanex GoPlay Sidekick در نمایشگاه CES 2017

شرکت Kanex به تازگی دسته بازی GoPlay Sidekick برای iPhone, iPad و تلویزیون‌های اپل را معرفی کرده که دارای گواهی تاییدیه MFi اپل است.

دسته بازی Kanex GoPlay Sidekick دارای سطحی شفاف و براق است و برای بهبود عملکرد از گواهی MFi اپل استفاده می‌کند.

تعداد بسیاری دسته‌های بازی با قابلیت‌های مختلف در بازار وجود دارد اما تعداد اندکی از آن‌ها دارای گواهی تاییدیه MFi از اپل هستند. گواهی MFi یا طرح انطباق با محصولات، که این دسته بازی هم از آن برخوردار است، برای کاربر امکان استفاده آن با iPhone, iPad و تلویزیون‌های اپل را فراهم می‌کند. این دسته بازی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است.

دسته بازی GoPlay Sidekick از طریق بلوتوث ۴٫۰ به دستگاه‌های با سیستم عامل iOS و تلویزیون اپل متصل می‌شود. ویژگی مهم این دسته بازی، عمر باتری آن است که امکان بازی به مدت ۲۰ ساعت را برای کاربر فراهم می‌کند. طراحی دسته بسیار الهام گرفته از دسته‌های کنسول‌های بازی است و دارای دکمه‌های حساس به فشار است که با یک اشاره کوچک می‌توانید بازی را متوقف کنید. برای شارژ دسته از کانکتور لایتنینگ استفاده شده که امکان شارژ دسته را در زمان هایی که کاربر خارج از خانه است، فراهم می‌کند و این ویژگی بایستی در تمامی دستگاه‌های دارای گواهی تاییدیه MFi بکار گرفته شود. حمل کابل USB در بسیاری از موارد آزار‌دهنده است. لازم به یاد‌آوری نیست که بسیاری از ما علاقه عجیبی به جا‌‌گذاشتن کابل در خانه داریم.

دسته بازی GoPlay Sidekick ساخت شرکت Kanex در ماه فوریه به قیمت ۵۹٫۹۵ دلار برای فروش عرضه خواهد شد. البته گزینه‌های ارزان‌تری هم در بازار وجود دارد اما این دسته بسیار به‌روز‌ و کار‌آمد‌تر از بقیه گزینه‌های موجود است.

ارسال نظر