مدیرکل ارتباطات استان کرمان از جلسه مدیریت بحران اخراج شد‌!

رسانه کلیک - الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان توسط استاندار کرمان از جلسه ستاد مدیریت بحران اخراج شد.

مدیرکل ارتباطات استان کرمان از جلسه مدیریت بحران اخراج شد‌!

به گزارش کلیک ؛ به نقل از تسنیم، الهامی در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با انتقاد شدید از عملکرد وزارت ارتباطات در استان کرمان اظهار داشت: 25 دقیقه امکان برقراری ارتباط با کرمان برای پیگیری وضعیت زلزله را نداشتم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات باید فکری برای استان کرمان در هنگام بحران کند، گفت: ما در شرایط اضطراری هستیم و باید استان کرمان به‌ صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه در زلزله 6.1 ریشتری روز جمعه دهم آذرماه نیز آنتن‌ دهی تلفن همراه دچار مشکل شد، افزود: هفته گذشته از وزارت ارتباطات تعدادی آمدند و چرخی در استان زدند و رفتند.

رزم‌حسینی، استاندار کرمان در این جلسه توضیحات الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری استانداری کرمان را قانع‌کننده ندانست و وی را از جلسه ستاد مدیریت بحران استان اخراج کرد.

رزم‌حسینی در ارتباط تلفنی با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدیران شما در استان بی‌ اختیارند و نیازمندی‌ های استان با مستندات بارها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 86 نقطه کور ارتباطی در استان کرمان وجود دارد، افزود: ما در مواقع بحران با مشکلات زیادی رو به‌ رو هستیم که باید برطرف شود.

ارسال نظر