آغاز فروش گوشی Le Max Pro به عنوان اولین محصول مجهز به اسنپدراگون 820

ساعاتی پیش فروش رسمی گوشی هوشمند Le Max Pro آغاز شد، بنابراین این محصول اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 محسوب می‌شود که به بازار عرضه شده است.

آغاز فروش گوشی Le Max Pro به عنوان اولین محصول مجهز به اسنپدراگون 820

کمپانی LeTV در جریان نمایشگاه CES 2016 که ماه گذشته شاهد برگزاری آن بودیم، از گوشی هوشمند Le Max Pro رونمایی کرد. این گوشی هوشمند اولین گوشی بود که به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز بوده است. در طول مراسم رونمایی از این گوشی، کمپانی LeTV هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه رسمی این گوشی نکرده بود، اما چند روز شاهد انتشار اطلاعاتی در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo بودیم که از احتمال عرضه گوشی Le Max TV در آینده نزدیک خبر می‌داد. حال ظاهرا به موعد مد نظر رسیده‌ایم!

0

به گزارش کلیک، عرضه 1000 نسخه از گوشی هوشمند Le Max Pro در بازارهای داخلی کشور چین آغاز شده و قیمت این محصول معادل با 305 دلار در نظر گرفته شده است. شاید بد نباشد که نگاهی هم به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند بیاندازیم. گوشی هوشمند Le Max Pro از صفحه نمایشی 6.33 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. رم آن 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت پیش فرض 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

همانطور که اشاره داشتیم، سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در این گوشی تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام است که از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 21 مگاپیکسلی تشکیل شده و دستگاه از اسکنر اثر انگشت کاربر بهره می‌برد. باتری این گوشی ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی داشته و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. شایان ذکر است که بدنه این گوشی هم از طراحی یکپارچه و فلزی بهره می‌برد. نظر شما در رابطه با قیمت 305 دلاری این گوشی چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر