گوشی Le Max Pro از بیست و سوم فوریه با قیمت 567 دلار به فروش می‌رسد

به گزارش کلیک، احتمالا فروش گوشی هوشمند Le Max Pro از روز بیست و سوم ماه فوریه آغاز می‌شود. ظاهرا قیمت این گوشی معادل با 567 دلار در نظر گرفته شده است.

گوشی Le Max Pro از بیست و سوم فوریه با قیمت 567 دلار به فروش می‌رسد

ماه گذشته و در جریان نمایشگاه CES 2016 شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند Le Max Pro به عنوان اولین گوشی مجهز شده به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بودیم. سیستم روی چیپی که پرچمدار سری تراشه‌های کمپانی کوالکام بوده و از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بهره می‌برد. عرضه این گوشی هوشمند هنوز آغاز نشده و پیش از این هم اطلاعاتی در رابطه با آن ارائه نشده بود، اما ظاهرا به زودی شاهد فروش رسمی این محصول خواهیم بود.

به گزارش کلیک، فروش گوشی هوشمند Le Max Pro از روز بیست و سوم ماه فوریه آغاز شده و قیمت آن معادل با 567 دلار خواهد بود. گفته شده که برای روز نخست فروش این گوی تنها 1000 نسخه از آن عرضه می‌شود. گوشی هوشمند Le Max Pro یا LeTV Max Pro از صفحه نمایش 6.33 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند است. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، این محصول اولین گوشی هوشمند مجهز شده به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام محسوب می‌شود و از رمی 4 گیگابایتی نیز بهره‌مند است. دوربین اصلی آن از سنسوری 21 مگاپیکسلی تشکیل شده و دستگاه از پورت اتصال USB Type C بهره می‌برد. اسکنر اثر انگشت به کار گرفته شده در این محصول از نوع اولتراسونیک بوده و باتری دستگاه ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. همچنین سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر