سونی از گوشی هوشمند Xperia PP10 رونمایی می‌کند!

به گزارش کلیک، ظاهرا سونی در جریان رویداد MWC 2016 از گوشی هوشمند جدیدی با نام اختصاصی Xperia PP10 رونمایی خواهد کرد.

سونی از گوشی هوشمند Xperia PP10 رونمایی می‌کند!

کمپای سونی در سال 2015 عملکرد بسیار ضعیفی در زمینه موبایل و گوشی‌های هوشمند داشت. متاسفانه این برند ژاپنی هم اکنون از نظر مالی در یک بحران اساسی به سر می‌برد. با این وجود سونی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 حضور پیدا می‌کند، اما متاسفانه هنوز مشخص نشده که این شرکت در جریان این نمایشگاه از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. به بیان دیگر هنوز مشخص نیست که برنامه‌ریزی سونی برای نمایشگاه MWC پیش رو به چه صورت خواهد بود و سونی قصد رونمایی از چه محصولاتی را دارد!

به گزارش کلیک، ظاهرا یکی از محصولاتی که سونی در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 از آن رونمایی می‌کند گوشی هوشمندی با نام Xperia PP10 است. البته ممکن است نام تجاری این گوشی متفاوت باشد، اما اطلاعات و نام مربوط به آن از سوی آقای اوان بلاس با حساب کاربر مشهور @evleaks در شبکه اجتماعی توییتر به همین صورت منتشر شده است. بنا به گزارش این منبع، ظاهرا سونی در کنگره جهانی موبایل 2016 از محصولات میان رده و پایین رده‌ای رونمایی خواهد کرد و شاهد معرفی پرچمدار یا محصولی قدرتمند از سوی این برند ژاپنی نخواهیم بود. گوشی هوشمند Xperia PP10 در واقع یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی خواهد بود که در جریان نمایشگاه MWC 2016 از سوی سونی معرفی می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم احتمالا این گوشی با نام تجاری متفاوتی معرفی خواهد شد و در واقع Xperia PP10 احتمالا کد داخلی این محصول است. متاسفانه در حال حاضر هیچ اشاره دقیقی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افراری این محصول نشده، اما طبق تصویری که از آن منتشر شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد که محل قرارگیری دکمه‌های فیزیکی آن دقیقا مشابه با شرایط قرارگیری دکمه‌های فیریکی گوشی هوشمند اکسپریا زد 5 سونی است. دوربین اصلی دستگاه از چراغ فلش LED اختصاصی بهره‌مند می‌شود و محل قرارگیری آن در بخش فوقانی و سمت چپ پنل پشتی دستگاه در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که در تصویر ضمیمه شده به تاریخ پنجم ماه ژوئن اشاره شده است. بنابراین شاید در این روز شاهد عرضه رسمی این گوشی از سوی شرکت سونی باشیم. در شرایطی که تاریخ عرضه این گوشی برای روز پنجم ماه ژوئن تعیی شده باشد، بدون تردید در کنگره جهانی موبایل 2016 شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. کنفرانس مطبوعاتی سونی روز دوشنبه برگزار می‌شود و احتمالا در جریان این کنفرانس شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمایشگاه MWC 2016 و اخبار مربوط به آن کلیک را دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر