رونمایی لنوو از کفش‌های هوشمند

لنوو یک کنترلر جدید برای بازی‌های موبایلی ساخته است که به شما اجازه می‌دهد از بدن و پاهای خود برای بازی کردن استفاده کنید. به گزارش کلیک، یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده توسط لنوو نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان برای انجام بازی دونده بی‌پایان از پاهای خود برای حرکت به چپ و راست، پریدن و همچنین کنترل اکشن‌های دونده، انجام بازی‌های مرتبط با حرکات موزون و همچنین کار با هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده استفاده می‌کنند. علاوه بر تمام این‌ها، قطعا در آینده انجام بازی‌های کامپیوتری رقابتی نیز توسط این کتانی‌های هوشمند امکان‌پذیر خواهد شد.

رونمایی لنوو از کفش‌های هوشمند

به گزارش کلیک، یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده توسط لنوو نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان برای انجام بازی دونده بی‌پایان از پاهای خود برای حرکت به چپ و راست، پریدن و همچنین کنترل اکشن‌های دونده، انجام بازی‌های مرتبط با حرکات موزون و همچنین کار با هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده استفاده می‌کنند. علاوه بر تمام این‌ها، قطعا در آینده انجام بازی‌های کامپیوتری رقابتی نیز توسط این کتانی‌های هوشمند امکان‌پذیر خواهد شد.

این کنترلر، بسیار شیک و زیبا و درست مانند یک کفش پیاده‌روی معمولی طراحی شده، اما مجهز به سنسورهای پیشرفته لنوو است. این سنسورها همان چیزهایی هستند که از این کتانی، یک کنترلر هوشمند می‌سازند.

این کفش هوشمند علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان یک کنترلر بازی مورد استفاده قرار بگیرد، از تمامی قابلیت‌های یک ردیاب تناسب‌اندام نیز برخوردار است و می‌تواند تعداد ضربان قلب را اندازه‌گیری کرده و حتی داده‌های مربوط به وضعیت سلامت جسمانی را ذخیره و آن‌ها را برای مقایسه در اختیار کاربر قرار دهد. یک اسکنر سه‌بعدی در کفی کفش تعبیه شده که جزئیات فیزیکی پای شما را برای پایش وضعیت سلامتی‌تان مورد بررسی قرار می‌دهد. هنوز اطلاعات دقیقی از داده‌های خروجی این اسکنر و نحوه تجزیه و تحلیل آن‌ها منتشر نشده است.

این اسکنر می‌تواند به سادگی شاخص‌هایی از قبیل وزن، درصد چربی بدن، میزان تعریق در طول تمرین و موارد دیگر را ردیابی و شیوه راه رفتن شما را تجزیه و تحلیل کند تا به شما اطمینان دهد که با بهترین روش ممکن قدم زده، دویده یا بازی کنید. این کفش هوشمند، دارای چراغ‌های هوشمند کوچکی است که در قسمت زیرین آن تعبیه شده و توسط حرکت، کنترل می‌شوند. از این چراغ‌ها می‌توان برای نمایش داده‌ها یا ایجاد هماهنگی با موسیقی برای سرگرم شدن هنگام دویدن استفاده کرد. تمامی این قابلیت‌ها توسط یک تراشه اینتل با نام کوری (Curie) که به طور خاص برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شده است، در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. در کنار تمامی این قابلیت‌ها نباید از شارژ بی‌سیم غافل ماند. بدیهی است که استفاده از شارژ سیمی می‌تواند منجر به ایراد آسیب ناشی از نفوذ آب یا عوامل خارجی شود.

تاکنون، جزئیات دقیقی از این کتانی‌های هوشمند از قبیل مواد تشکیل دهنده، نحوه زوج شدن با تلفن همراه، قیمت و تاریخ عرضه منتشر نشده است. این مدل که در نمایشگاه جهان فناوری لنوو به نمایش گذاشته شده، در واقع یک نمونه اولیه است و احتمالا با مدلی که در آینده پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد، متفاوت خواهد بود.

منبع: Androidheadlines

ارسال نظر