گوشی هوشمند K4 Note لنوو پنج فوریه معرفی می‌شود

کمپانی لنوو تقریبا فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند کاهش داده است، اما با این وجود گاها در این زمینه دست به کار شده و از محصولاتی رونمایی می‌کند.

گوشی هوشمند K4 Note لنوو پنج فوریه معرفی می‌شود

به گزارش کلیک ، با نزدیک شدن به رویداد CES 2016 که به زودی برگزار خواهد شد، تمرکز منابع خبری بر روی برنامه‌ریزی‌های شرکت‌های گوگناگون فعال در زمینه الکترونیک متمرکز شده است. در سمت مقابل شرکت‌های نسبتا کوچک‌تر در صنعت موبایل نظر لنوو (در مقایسه با سامسونگ، اپل و ..) سعی می‌کنند که خود را بیشتر در رویدادهایی همچون CES و ... به عموم مردم معرفی کنندو در این راستا شرکت لنوو به تازگی پوستر تبلیغاتی را منتشر کرده که حاکی از برنامه‌ریزی این شرکت به منظور رونمایی از گوشی هوشمند K4 Note در روز پنجم ماه ژانویه‌ است.

گوشی هوشمند K4 Note شرکت لنوو در واقع جایگزین گوشی K3 Note محسوب می‌شود که طی ماه مارس سال 2015 رسما معرفی شده بود. البته لنوو پیش از این تایید کرده بود که طی ماه ژانویه از گوشی هوشمند K4 Note خود رونمایی می‌کند، اما تیزرهای جدید منتشر شده به تاریخ و روز دقیق معرفی این محصول اشاره داشته‌اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، گوشی هوشمند K4 Note لنوو از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند می‌شود و رونمایی از آن در کشور هندوستان انجام خواهد شد. این گوشی همچنین به اسکنر تشخیص اثر انشگت کاربر هم مجهز خواهد شد.

2

کمپانی لنوو با ارائه‌ی این تیزرها از کاربران علاقمند درخواست که نظر خود را در رابطه با ظرفیت رم این گوشی هوشمند اعلام کنند و بگویند که تمایل دارند رم گوشی K4 Note لنوو با چه ظرفیتی عرضه شود. در میان گزینه‌های موجود، رم 3 گیگابایتی بیشترین ظرفیتی موجود محسوب می‌شد و از اینرو 99 درصد آرا نیز مربوط به همین گزینه بودند. بنابراین پیش بینی شده که گوشی هوشمند K4 Note لنوو به رم 3 گیگابایتی مجهز شود. به طور کلی سری محصولات K Note شرکت لنوو همواره از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش این شرکت محسوب می‌شوند. گوشی هوشمند K3 Note لنوو بدون تردید یکی از موفق‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده از سوی این شرکت چینی به شمار می‌رود که تاکنون هم فروش بسیار عالی و رضایت‌بخشی داشته است.

در سمت مقابل سری گوشی‌های K Note لنوو تقریبا محصولاتی مقرون به صرفه هستند و این موضوع منجر به توجه بیشتر کاربران به آن‌ها شده است. گوشی هوشمند K3 Note هم به همین شیوه عرضه شد و حال انتظار داریم که لنوو گوشی هوشمند K4 Note خود را هم با قیمتی مقرون به صرفه معرفی و روانه‎ی بازار کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند و خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن به دست نیامده، اما از آنجایی که مشخصات گوشی K3 Note لنوو در حد و اندازه‌های یک گوشی میان رده‌ی رو به بالا بوده، انتظار داریم که مشخصات فنی گوشی هوشمند K4 Note هم تقریبا در هیمن حد و اندازه‌ در نظر گرفته شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر