تبلت جدید لنوو؛ TAB3 8 Plus

خبر ساخت تبلت های جدید برندهای معتبر این روزها زیاد شنیده می‌شود، این بار لنوو با یک تبلت جدید به میدان آمده است.

تبلت جدید لنوو؛ TAB3 8 Plus

به گزارش کلیک، اگر به دنبال خرید تبلت مناسب هستید بهتر است کمی صبر کنید تا محصول جدید لنوو به بازار عرضه شود. بر اساس خبر منتشرشده در سایت Phonearena، تصاویری از این تبلت لو رفته است و تصاویر و اطلاعات لو رفته حاکی از این است که این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی Full-HD، حافظه RAM 3GB است، هم‌چنین تبلت جدید لنوو از MicroSD هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت TAB3 8 Plus لنوو تبلتی مقرون‌به‌صرفه است و از بسیاری جهات شبیه به مدل قبلی خود یعنی TAB3 8 است. در هر صورت این تبلت توانسته با ویژگی های مثبت و خوبی آماده ورود به بازار شود. دوربین پشت تبلت TAB3 8 Plus دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل و دوربین جلو ۵ مگا پیکسل است و هم چنین دوربین پشت دارای فلاش است. امکانات ۴G،LTE، Wi-Fi و بلوتوث نیز در این تبلت وجود دارد.

تراشه به کار رفته در این تبلت از مدل قبلی خود به‌روزتر است. تبلت TAB3 8 Plus با پردازنده Octa-Core Qualcomm Snapdragon 625 قدرت یافته است. با توجه به تقویت پردازنده تبلت بدون شک باتری تبلت نیز عمر بیشتری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌ها ظاهر این تبلت بر خلاف مشخصات فنی خوب، تقریباً شبیه به طراحی‌های قبلی لنوو عمل کرده است. وزن TAB3 8 Plus 330 گرم است و ضخامت آن نیز ۷٫۹۷ میلی متر است.

قیمت مشخصی برای این تبلت ارائه نشده است ولی در مقایسه با مدل قبلی یعنی TAB 38 که ۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود به نظر می‌رسد حدود قیمت TAB 3 8Plus نیز در همین محدوده قیمت باشد.

ارسال نظر