تصویر جدید از باتری قابل جداسازی LG G5 منتشر شد

گوشی LG G5 را می توان رقیب جدی پرچمدار بعدی سامسونگ دانست که انتظار می رود در رویداد MWC (کنگره جهانی موبایل) امسال رونمایی شود.

تصویر جدید از باتری قابل جداسازی LG G5 منتشر شد

به گزارش کلیک، این رویداد به طور رسمی از فردا (1 اسفند) آغاز می شود و تا به حال شایعات زیادی از قابلیت های دستگاه هایی که انتظار می رود رونمایی شود، به بیرون درز کرده است. مدتی قبل سامسونگ، شیائومی و ال جی تایید کرده اند که پرچمدار های جدید خود را در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت و تا الان موارد زیادی از ویژگی های آن ها لو رفته است. اخیرا نیز یک از قابلیت های گوشی G5 ال جی رو شده است.

اگر شایعات منتشر شده در مورد LG G5 حقیقت داشته باشد، می توان آن را یکی از خلاقانه ترین گوشی های جدید به حساب آورد. اخیرا شایعاتی در مورد 'Magic Slot' (اسلات جادویی) گوشی G5 منتشر شده است و همچنین ما در روز های گذشته تصویری از G5 در حالی که 'Magic Slot' روی آن نصب شده بود، مشاهده کردیم. حال سوال این است که 'Magic Slot' دقیقا چیست؟ ظاهرا 'Magic Slot' یک آداپتور جانبی است که امکان اتصال به پشت گوشی را داراست. با استفاده از این وسیله می توانید قابلیت های گوشی خود را ارتقا دهید، برای مثال می توانید ماژول دوربین قوی تری به گوشی متصل کنید و یا با یک آداپتور جانبی قدرت پخش صوتی گوشی را بهبود دهید. البته فعلا احتمالات بسیار زیادی وجود دارد و تا زمانی که ال جی به طور رسمی پرچمدار خود را معرفی کند، ما دقیقا نمی توانیم در مورد آن اظهار نظر کنیم.

LG-G5-leaked-battery-chin-removable

قابل ذکر است که مدتی قبل شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه G5 به باتری قابل جداسازی مجهز خواهد بود ولی نه به آن شکلی که شما فکرش را می کنید. قسمت پشتی این گوشی قابل جداسازی نیست ولی ممکن است امکان جداسازی باتری از قسمت پایینی گوشی وجود داشته باشد. شاید شما هم با شنیدن این جمله گیج شده باشید ولی مدتی قبل یک رندر از G5 منتشر شد که نشان می داد که قسمت پایینی این گوشی قابل جداسازی است. اکنون نیز ما به یک تصویر دسترسی پیدا کرده ایم که نشان می دهد وجود این ویژگی حقیقت دارد (البته اگر منبع منتشر کننده تصویر قابل اعتماد باشد). اگر شما به این تصویر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که قسمت پایینی G5در حالی که باتری به آن متصل است از گوشی جدا شده است. انتظار می رود باتری G5 از قابلیت شارژ پرسرعت کوالکام (Qualcomm's Fast Charging 3.0 ) پشتیبانی کند.

انتظار می رود LG G5 با صفحه نمایش 5.3 اینچی و یا بزرگ تر (بسته به این که بخواهیم کدام یک از شایعات را باور کنیم) و با رزولوشن QHD 2560X1440 عرضه شود. همچنین گفته می شود این گوشی به رم 4 گیگابایتی، پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی Snapdragon 820 و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهز باشد. دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی و 5 مگاپیکسلی سلفی نیز از دیگر قابلیت های این گوشی خواهد بود. این گوشی همراه با اندروید مارشملو 6 به فروش می رسد و البته طبق معمول رابط کاربری سفارشی ال جی روی آن اجرا شده است. به نظر می رسد بدنه گوشی از فلز ساخته شده باشد. گوشی G5 به صورت رسمی در 21 فوریه (2 اسفند) معرفی خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر