جزئیات جدید از مشخصات پرچمدار جدید LG G6

به گزارش کلیک، با توجه به عملکرد متوسط ال جی جی۵ و در راه بودن سامسونگ گلکسی اس۸، ال جی مبارزه سختی را در پیش دارد. با این حال، گزارش ها و شایعات جدید نشان می دهند که آن ها راه حل خوبی دارند.در ادامه با این اخبار همراه باشید.

جزئیات جدید از مشخصات پرچمدار جدید LG G6

به گزارش کلیک ، با توجه به عملکرد متوسط ال جی جی۵ و در راه بودن سامسونگ گلکسی اس۸، ال جی مبارزه سختی را در پیش دارد. با این حال، گزارش ها و شایعات جدید نشان می دهند که آن ها راه حل خوبی دارند.در ادامه با این اخبار همراه باشید.

با توجه به نزدیک شدن سال ۲۰۱۶، همه در حال بررسی و کسب اطلاعات جدید در مورد گوشی های سال آینده هستند. انتظار می رود که ال جی جی۶ یکی از اولین گوشی های بزرگ و پرچم داری باشد که در سال جدید در دسترس کاربران قرار می گیرد و در حالی که شایعات هنوز هم اطلاعات ضد و نقیضی را در مورد این گوشی پراکنده می کنند، ما برخی از موارد را که فکر می کنیم ممکن است درست باشند و ارزش دارند را به اشتراک می گذاریم.

به نظر می رسد که ال جی طراحی ماژولار و همه دوستان لوازم جانبی جی۵ را کنار گذاشته و یک رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است، درست شبیه به LG G4 محبوب یا Galaxy S7 . در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست و ما تنها چند شایعه داریم، اما اگر همین شایعات هم دقیق و درست باشند، LG G6 می تواند یک دستگاه شگفت انگیز و باطراوت باشد.

در حالی که شایعات گلکسی S8 برای چندین ماه است که بر سر زبان ها می چرخد ، صحبت از گوشی هوشمند بعدی LG بسیار آرام و در انزوا می باشد. آیا این دلیل آن است که LG G5 شکست خورد، و یا فقط به این دلیل است که این شرکت اطلاعات خود را در سکوت و بی سر و صدا نگه داشته است؟

ال جی G5 یک ایده عالی بود، فقط ناقص عملیاتی شد. طراحی ماژولار و پایین جدا شونده آن به خوبی از سوی کاربران مورد استقبال قرار نگرفت. از طرفی، خاموش کردن دستگاه و راه اندازی مجدد آن هم هر دفعه کار خسته کننده ای بود و لازم به گفتن نیست که عدم وجود ماژول های کافی، توانمندی ها و کار کردن با گوشی را محدود کرده بود.

اگر بخواهیم نتیجه گیری کنیم، ال جی دیگر آن نقشه را ادامه نمی دهد و به اصول اولیه طراحی باز می گردد. اگر چنین شود، این کمپانی می تواند یک گوشی هوشمند خوب و با دوام با طراحی عالی تولید کند.

تاریخ عرضه ال جی جی۶ کی خواهد بود؟

در حال حاضر جزئیات دقیق زمان انتشار جی۶ را نداریم. اما گفته شده که ال جی اوایل امسال این کار را انجام خواهد داد. اگر هم روند عرضه آن مانند مدل های قبلی باشد، این گوشی در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.

در سال ۲۰۱۵ LG G5 در تاریخ ۲۵ فوریه در این رویداد رونمایی شد و یک ماه بعد برای پیش خرید در دسترس کاربران بود و در اوایل ماه آوریل در سراسر جهان منتشر شد.

بنابراین ما انتظار همین روند را برای جی۶ در سال ۲۰۱۷ داریم. به این معنی که از گوشی در ماه فوریه پرده برداری می شود و در اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل منتشر می گردد. که درست به موقع برای رقابت با سامسونگ یا رقابت با دیگر بزرگان در بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.

به محض این که جزئیات یا اخباری بیشتری در این مورد منتشر شد، آن را منتشر می کنیم.

مشخصات ال جی جی۶

علاوه بر زمان انتشار، جزئیات سخت افزاری و کانفیگی این گوشی هم به صورت یک راز سر به مهر باقی مانده است. اما انتظار می رود که در این گوشی هم مانند دیگر پرچم داران، از آخرین مدل های سخت افزاری استفاده شود، مانند G4 ،G5 ،V10 و V20.

در ادامه برخی از مشخصات که به احتمال زیاد همراه با جی۶ خواهد بود را اعلام کرده ایم، اما باید بگوییم که از هیچ کدام از آن ها مطمئن نیستیم.

صفحه نمایش ۵٫۳ یا ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و کیفیت کوانتوم اچ دی

پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۰ با ۴ یا ۶ گیگابایت رم

۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اولیه و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی

سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا با رابط کاربری اختصاصی ال جی

دوربین عقب دوگانه با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی و ویژگی های زاویه عریض و سنسور زوم

دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت OIS

اسکنر اثر انگشت کارآمدتر

باتری سه هزار میلی آمپر ساعتی با ویژگی های شارژ بی سیم، شارژ سریع و ...

درگاه USB-C و ویزگی صفحه نمایش همیشه روشن

کیفیت صدایی بهتر از ال جی وی ۲۰

باز هم می گوییم که هیچ کدام از این اطلاعات به صورت رسمی مورد تایید نیست. اما هر چه که به پایان سال نزدیک تر می شویم احتمال دریافت اخبار تکمیلی افزایش می یابد. پس با ما همراه باشید.

ارسال نظر