LG G6 ضد آب خواهد بود

تاکنون ال جی چند ویژگی را در مورد پرچم دار بعدی خود، از جمله نام و این واقعیت که جی۶ مجهز به یک صفحه نمایش Quad HD + با رزولوشن منحصر به فرد ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ می باشد، تایید کرده است.

LG G6 ضد آب خواهد بود

به گزارش کلیک ، در یک ویدئو کاملا جدید که به تازگی در وب سایت یوتیوب منتشر شده است، به نظر می رسد که این کمپانی ویژگی "مقاومت در برابر آب" را هم در مورد این گوشی تایید کرده است.

در این ویدئو، افراد مختلفی به سوال "ایده آل ها و درخواست های شما برای گوشی های هوشمند در آینده چیست؟" پاسخ می دهند، و همان طور که می توانید مشاهده کنید، مردم خواستار یک صفحه نمایش بزرگ و در عین حال بدنه ای کوچک، مقاومت در برابر آب، دوربینی قدرتمند و محصولی قابل اطمینان تر می خواهند. در پایان این ویدئو هم LG نشان می دهد که تمام این موارد را در گوشی هوشمند پرچم دار آینده خود گنجانده است.

ال جی می گوید: "آرزوهای شما برای یک گوشی هوشمند ایده آل عملی خواهد شد و این گوشی به زودی وارد دنیای شما می شود." مسلما این بدان معنی است که شاهد رونمایی از ال جی G6 در MWC 2017 (27 فوریه - ۲ مارس) هستیم.

اگر ال جی جی۶ در برابر آب مقاوم باشد، که قطعا این گونه به نظر می رسد، اولین پرچم دار جهانی ال جی خواهد شد که دارای این ویژگی است. ما در این مورد کاملا هیجان زده هستیم. شما چطور؟ فکر می کنید که ال جی با این گوشی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا می کند یا تجربه نسبتا تلخ جی۵ را مجددا تجربه خواهد کرد؟

ارسال نظر