ال‌جی در CES 2016 از هدست بلوتوث LG Tone Plus رونمایی می‌کند

همانطور که می‌دانید سال 2015 میلادی در حال اتمام است و با نزدیک شدن به ماه ژانویه‌ی سال 2016 به رویداد CES 2016 نیز نزدیک می‌شویم.

ال‌جی در CES 2016 از هدست بلوتوث LG Tone Plus رونمایی می‌کند

به گزارش کلیک ، در رویداد CES که ساله شاهد برگزاری آن در لاس وگاس ایالات متحده هستیم، از محصولات جدیدی و گاها بسبار جالب توجه‌ای رونمایی می‌شود. رویداد یا نمایشگاه CES در واقع بزرگ‌ترین نمایشگاه مربوط به لوازم الکترونیکی است. یکی از شرکت‌هایی که همواره در این نمایشگاه ایفای نقش کرده، شرکت کره‌ای ال‌جی است. این کمپانی معمولا در طول رویداد CES از محصولات متنوعی نظیر تلویزیون‌های هوشمند، مونیتورهای جدید و ... رونمایی می‌کند و مطمئنا امسال هم شاهد معرفی محصولات جدید و متنوعی از سوی این شرکت خواهیم بود.

اما بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا یکی از محصولاتی که ال‌جی قصد دارد در CES 2016 از آن رونمایی کند، هدست بلوتوث بسیار باکیفیت و درجه‌ی یک جدید این شرکت با نام اختصاصی LG tones Plus است. هدست بلوتوث LG tones Plus از نظر طراحی بسیار دقیق ساخته شده و ظاهرا وزن فوق‌العاده سبکی دارد. همچنین ال‌جی سعی کرده که بدنه‌ی اصلی این هدست را بسیار باریک طراحی کند. گفته شده که ال‌جی به منظور طراحی این محصول با کمپانی Harman/Kardon وارد همکاری شده و نهایتا این هدست بلوتوث را با بهترین کیفیت ممکن تولید کرده است.

هدست بلوتوث LG tones Plus از جهار لایه‌ی دیافراگمی بهره می‌برد و قدرت صدای خروجی باس آن به طور شایان ملاحظه‌ای تقویت شده و با کیفیت است. گفته شده که کیفیت صدای خروجی این هدست تا سه برابر بیشتر از سایر هدست‌های بلوتوث کنونی موجود در بازار است. بنابراین عملکرد این محصول به هیچ وجه با عملکرد هدست‌های بهره‌مند از تک لایه‌های دیافراگمی قابل مقایسه نیست. این هدست همچنین از میکروفون دوبل بهره می‌برد که در شرایط شلوغ بودن محیط تمامی نویزهای موجود را با بهترین کیفیت ممکن خنثی کرده و صدای رسا و با کیفیت برتر را منتقل می‌نماید.

هدست بلوتوث جدید LG tones Plus همچنین به دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی LG Tone & Talk مجهز خواهد بود که با استفاده از آن کاربر می‌تواند پیامک‌های دریافتی خود را به صوزت صوتی بشود. این هدست همچنین قابلیت ارائه‌ی پیغام هشدار را نیز ارائه می‌کند. گفته شده که ال‌جی این محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید و صوتی عرضه خواهد کرد و معرفی رسمی آن در رویداد CES 2016 انجام می‌شود. در ابتدا فروش این محصول در بازارهای داخلی کشور کره انجام خواهد شد و پس از آن به تدریج به بازارهای ایالت متحده، کشورهای آسیایی و سپس آمریکای لاتین راه پیدا می‌کند. عرضه‌ی گسترده‌ی این محصول در بازارهای نامبرده شده نهایتا تا پایان ماه فوریه انجام می‌شود. متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت این هدست بلوتوث ارائه نشده، اما با توجه به کیفیت ساخت بالای آن انتظار داریم که قیمت آن چندان مقرون به صرفه نباشد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر