ال جی با عرضه گوشی V30 نقص G6 را جبران خواهد کرد

به تازگی شایعاتی از سوی رسانه های چینی منتشر شده است که بیانگر این هستند که ال جی قصد دارد پرچمدار بعدی خود در سال ۲۰۱۷، یعنی V30 را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه کند که می تواند جبرانی برای نقص G6 باشد.

ال جی با عرضه گوشی V30 نقص G6 را جبران خواهد کرد

به گزارش کلیک ، رسانه های مختلف مدتی پیش اعلام کردند که ال جی قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود یعنی ال جی G6 را با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه کند که باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران این شرکت شد؛ البته این تصمیم ال جی یک تصمیم هوشمندانه محسوب می شود؛ زیرا سامسونگ قصد دارد تمام پردازنده های جدید شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ را در گوشی گلکسی اس ۸ خود به کار ببرد؛ بنابراین چیزی برای ال جی باقی نمی ماند. در صورتی که ال جی می خواست G6 را با این پردازنده عرضه کند، باید عرضه آن را به چند هفته بعد موکول می کرد که این کار از نظر اقتصادی کار درستی نبود؛ بنابراین ال جی تصمیم گرفت جدیدترین پرچمدار خود را با اسنپدراگون ۸۲۱ و چند هفته زودتر از گلکسی اس ۸ عرضه کند که احتمالا باعث می شود فروش این گوشی بیشتر از گلکسی اس ۸ شود.

اما موضوعی که توجه ما را به خود جلب کرده است، این است که شایعاتی در برخی از رسانه های چینی منتشر شده اند که بیانگر این هستند که ال جی قصد دارد پرچمدار بعدی خود در سال ۲۰۱۷ یعنی ال جی V30 را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه کند و به نظر می رسد این شرکت قصد دارد نقص G6 را در V30 جبران کنند؛ بنابراین آن دسته از طرفداران ال جی که مصر هستند جدیدترین گوشی آن ها به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم نیز مجهز باشد؛ باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانند.

البته برای بسیاری از کاربران مهم نیست که گوشی آن ها مجهز به چه پردازنده ای باشد و همین که گوشی آن ها از عملکرد سریعی برخوردار باشد، برای آن ها کافی است؛ اما از سویی دیگر کاربرانی هم هستند که می خواهند گوشی آن ها از بهترین سخت افزار برخوردار باشد و وجود یک پردازنده FinFET با اندازه ۱۰ نانومتر در گوشی جدید، برای آن ها مهم است.

گوشی V20 در میان رقابت با سایر رقبای خود، به خوبی ظاهر شد و به لطف برخورداری از تراشه Quad DAC از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار است. پیش بینی می شود V30 علاوه بر برخورداری از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم، از یک تراشه DAC بهبود یافته نیز برخوردار باشد و قطعا تمام ویژگی های بسیار خوب G6، در این گوشی نیز مشاهده خواهند شد.

پیش بینی می شود V30 دارای یک بدنه فلزی باکیفیت باشد و این موضوع به معنای این است که باتری این گوشی، قابل تعویض نخواهد بود. البته باتری اکثر گوشی هایی که اخیرا عرضه شده اند، غیر قابل تعویض است؛ اما هنوز هم برخی از گوشی ها با باتری قابل تعویض عرضه می شوند. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به برخورداری از استاندارد IP86 (مقاومت زیاد در برابر آب و گرد و غبار)، فناوری شارژ بی سیم، دوربین دوگانه، باتری قدرتمند و برخورداری از دستیار مجازی Google Assistant یا Amazon Alexa اشاره کرد؛ البته تمام این مشخصات تنها در حد شایعه هستند و برای اظهار نظر قطعی در مورد این مشخصات، هنوز بسیار زود است.

ارسال نظر