خبری خوب برای دارندگان مودم Linksys

نسخه جدید اپلیکیشن وای فای هوشمند لینکسیس ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده است. علاوه بر ظاهر جدید و مناسب‌تر این اپلیکیشن، ویژگی‌های دیگری نیز به آن افزوده‌شده است.

خبری خوب برای دارندگان مودم Linksys

به گزارش کلیک، اگر شما روتر Linksys دارید، اپ استور تلفنتان را چک کنید. یک نسخه جدید از وای فای هوشمند Linksys امروز برای اندروید و iOS منتشر شد و استفاده از آن آسان به نظر می‌رسد و درعین‌حال ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده است. همچنین زمانی که روتر آفلاین می‌شود، اعلان خودکار دارد.

وای فای هوشمند Linksys در مقایسه با لینکسیس های EA9500 و EA7500 نسبتا بهتر و برای مبتدیان مناسب است و در عین کاربران حرفه‌ای نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این به روز رسانی برنامه را بسیار بهتر کرده است و طراحی آن طبیعی‌تر است. اما این نسخه تنها برای وضعیت ظاهری نیست بلکه ویژگی‌های دیگری نیز به آن افزوده‌شده است.

هر زمان که اینترنت خانه شما قطع می‌شود، یک اعلان بر روی گوشی خود دریافت خواهید کرد. زمانی که خانه هستید این اعلان مفید است، زیرا شما خواهید دانست مشکل اتصال اینترنت است نه کامپیوتر شما و سایت که مشکل بار گزاری دارد. البته زمانی که خانه نیستید هم مفید است مخصوصا زمانی که نمی‌دانید سرور دوربین امنیتی خانه کار نمی‌کند.

چند ویژگی دیگر این نسخه جدید در زیر معرفی خواهد شد:

  • اشتراک‌گذاری اعتبار وای فای با مهمانان تنها با استفاده از تلفن خود.
  • ویژگی‌های جدید کنترل والدین شامل مسدود کردن تمام دسترسی‌های اینترنت در زمان‌های مشخص. جلوگیری از وب گردی کودکان در شب.
  • مجموعه جدیدی از آیکون‌های دستگاه کار کردن با آن را آسان‌تر کرده است.
  • نظارت بر فضای رایگان بر روی هر هارد درایو خارجی که به روتر متصل شده است.

این اپلیکیشن جدید بر روی تمام دستگاه‌های iOS 8 و اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر کار می‌کند.

ارسال نظر