اسامی شش شرکت سخت افزاری که موفق به اخذ مجوز خدمات پس از فروش شدند

این شش شرکت موفق شدند مجوز ارائه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان "تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش" با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.

اسامی شش شرکت سخت افزاری که موفق به اخذ مجوز خدمات پس از فروش شدند

به گزارش کلیک، دبیر سازمان نظام صنفی، اصغر رضانژاد با اعلام این خبر افزود: درحال حاضر شرکت‌های «انفورماتیک گستر»، «پویا فرانگار»، «آداک فناوری مانیا»، «ایمانتک»، «کامپیوتری ایزی» و «تحلیل‌گران اطلاعات نگاره» موفق شدند مجوز ارائه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان "تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش" با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند. لازم به ذکر است که این مجوزها درحالی صادر شده که شرکت شاب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران ارائه کرده است.

سازمان نصر (نظام صنفی رایانه ای ) از سال گذشته تاکنون، تقاضای ۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار داده و از این میان، شش شرکت فعال در حوزه تجهیزات سخت‌افزاری موفق شدند پس از پیش‌ممیزی سازمان نصر و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، تاییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود را از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.

اصغر رضانژاد، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در توضیح ۲۶ تقاضای مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: «از میان تقاضا‌ها که از سال گذشته به سازمان ارائه شد، تاکنون ۱۳ شرکت از دریافت این مجوز انصراف داده‌اند. بازرسی ۳ شرکت ارتباط تلفنی کوروش (سیتکو)، آریانا پارس راژمان و فناوری زیگورات رایانه پرشیا، از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک به پایان رسیده و منتظر دریافت مجوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستند. همچنین علاوه بر این شرکت‌ها، بازرسی دو شرکت نرم‌افزاری نقش و سیما سیستم آریا انجام شده و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک درحال تکمیل مراحل بازرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان حمایت است. از میان درخواست‌هایی که به سازمان ارائه شده دو شرکت شبکه گستران پایتخت و آلیاسیس ارتباط که متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش بوده‌اند، هنوز مدارکی برای عقد قرارداد با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارسال نکرده‌اند.»

ارسال نظر