انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Mafia 3

اگر از علاقمندان بازی های کامپیوتری هستید خبر خوبی برای شما داریم. انتشار بسته الحاقی جدید و رایگان برای بازی Mafia 3 که گزینه های بیشتری را برای شخصی سازی بازی در اختیارتان قرار می دهد.

انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Mafia 3

به گزارش کلیک ، اخیرا بسته الحاقی برای بازی Mafia 3 در دسترسی بازی بازان قرار گرفته است که از طریق آن می توانند ماشین‌ های بازی، حالت مسابقه ‌ای و چیز های دیگر را به بازی اضافه کنند و لذت آن را برای خود چند برابر سازند.

شرکت ۲K گیمز، ناشر بازی Mafia 3 است که در سایت رسمی خود اعلام کرده است که شخصی سازی ماشین‌ های بازی به دلیل درخواست بسیاری از طرفداران و بازیکنان این بازی منتشر شده است.

این بسته الحاقی، ۱۰ گزینه جدید شخصی سازی را به بازی اضافه می کند که ۶ مورد از آن‌ ها به صورت معمولی و با گیم پلی بازی قابل آزاد سازی هستند. ۳ مورد از آن‌ ها که در بسته الحاقی Family Kick-Back که به صورت رایگان برای کسانی که این بازی را پیش خرید کرده بودند منتشر شده است قرار گرفته، ۵ دلار قیمت دارد. آخرین گزینه یک ماشین کاملا جدید به نام Griffin Marauder است.

برای سفارشی سازی کردن ماشین ‌ها می ‌توانید به تمام ۹ منطقه ‌ای که به اسم گاراژ Big Rick نام گذاری شده ‌اند، مراجعه کنید. شما می‌توانید در این گاراژ ها گزینه هایی مثل اگزوز، بدنه، چرخ‌ ها، موتور و دیگر قطعات ماشین ‌ها را شخصی سازی کنید. در حال حاضر از طریق بسته الحاقی جدیدی که منتشر شده است بیش از ۵۰ گزینه برای شخصی سازی ماشین ‌ها در اختیار شما قرار دارد.

این بسته الحاقی شامل یک گزینه مسابقه ‌ای جدید هم می ‌شود. ۱۲ حالت مسابقه‌ ای در این گزینه گنجانده شده‌ است که ۶ مورد از آن‌ ها گردشی بوده و ۶ مورد دیگر از نقطه ‌ای شروع شده و به نقطه دیگر ختم می ‌شوند. برای آزاد شدن همه مسابقه‌ ها، بازیکنان مجبور هستند تا با هر ۳ سرهنگ بازی به توافق برسند. پس از آن کم کم سر و کله مسئولین مسابقه در نقشه بازی پیدا می شود و پلیس به خاطر برگزاری مسابقات، بازیکنان را جریمه نمی کند.

با کسب امتیار و رتبه بالا در مسابقه ها، گزینه ‌های جدید شخصی سازی آزاد می شوند و بازیکنان برای به دست آوردن ماشین Griffin Marauder باید رتبه اول بعضی از مسابقه ها را از آن خود کنند. تصویر زیر مربوط این ماشین است.

اتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Mafia 3

گفتنی است که ۳ لباس جدید نیز برای لینکولن کلی (Lincoln Clay)، شخصیت اصلی بازی، در این بسته الحاقی وجود دارد که Bad, Bad Mr Burke، On the Prowl و The Classico نامیده می شوند. برای به دست آوردن آخرین لباس، بازیکنان باید بازی Mafia 3 را به حساب My2K خود لینک کنند. جالب است بدانید که با انجام این کار، هفت تیر Il Duca نیز برای شما آزاد می ‌شود.

اتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Mafia 3

شرکت ۲K گیمز اعلام کرده است که در سال جاری، به‌ روز‌ رسانی‌ ها و بسته‌ های الحاقی بیشتری برای بازی Mafia 3 منتشر می کند که شامل آیتم‌‌ های شخصی سازی جدید و بهینه‌ سازی ‌های بازی می شود.

جدای از بسته ‌های الحاقی رایگان، بسته ‌های الحاقی پولی نیز برای این عنوان جهان آزاد منتشر می شوند که برخی از آن ‌ها در مورد جنگ ویتنام و کشتار های مذهبی هستند.

تیک تو (Take-Two)، کمپانی مادر شرکت ۲K، در ماه نوامبر اعلام کرده بود که توانسته است بیش از ۴٫۵ میلیون نسخه از بازی Mafia 3 را در هفته اول انتشار برای فروشگاه ‌ها ارسال کند و این رکورد جدیدی برای شرکت ۲K به حساب می ‌آید؛ همچنین مدیر عامل کمپانی تیک تو در نشست خبری اعلام کرده بود که نقد های منتشر شده از این بازی آن گونه که انتظار داشته اند نبوده است.

ارسال نظر