آشنایی با مجموعه مجیک بولت سوئیت

یکی از بهترین پلاگین ها جهت اصلاح رنگ در نرم افزارهای تدوین سری مجیک بولت محصولی از شرکت Red Giant است. این بسته شامل چندین نرم افزار است که بصورت کلی نگاهی به آن ها خواهیم داشت.

آشنایی با مجموعه مجیک بولت سوئیت

Looks
حرفه ای ترین پلاگین این مجموعه که برای تصحیح و درجه بندی رنگ (Color Correction & Color Grading) مورد استفاده قرار می گیرد. این پلاگین که بصورت مستقل (Standalone) نیز قابل اجراست (یعنی نیازی به نرم افزار هاست برای اجرا ندارد و همچون نرم افزارهای دیگر قابل اجراست) تمامی امکانات لازم جهت اعمال تغییرات در سیستم رنگ بندی ویدیوها را داراست. بصورت پیش فرض ۱۹۸ فیلتر رنگ آماده درون برنامه گنجانده شده و بیش از ۴۰ ابزار بسیار قدرتمند برای تصحیح رنگ در آن وجود دارد. این پلاگین به شدت مورد استفاده فیلم سازان مستقل و همچنین کسانی که در زمینه ساخت موزیک ویدئوها و ویدئو آرت ها فعال هستند می باشد. همچنین شما می توانید خودتان فیلترهای اختصاصی خودتان را تولید کرده و از آن ها بصورت یک فایل خروجی بگیرید. پکیج کامل فیلترهای اضافی این مجموعه را می توانید از سایت ما خریداری نمایید.

magic-bullet-looks

Colorista
کالریستا محصول دیگری از کمپانی Red Giant است و توانایی های خاص خود را در زمینه تصحیح رنگ داراست. با این تفاوت که دیگر خبری از یک پاپ آپ جداگانه و نرم افزار آن چنانی همچون Looks نیست. در واقع کالریستا کار شما را بصورت سریع از طریق بازی با رنگ ها و تنظیمات دستی راه می اندازد. درcolorista خبری از Preset ها و فیلترهای آماده نیست…

colorista

Film
این پلاگین که جدیدا به این مجموعه اضافه شده بصورت یک Emulator عمل می کند و فیلتر فیلم های ۳۵ میلیمتری و آنالوگ را برای ویدیوهای دیجیتال شبیه سازی می کند. برای مثال شما می توانید انتخاب کنید که نوع X از فیلم های کوداک برروی ویدیوی شما اعمال شود.

magic-bullet-film

MOJO
همانطور که گفتیم Magic Bullet فکر همه جای کار را کرده است. این یکی پلاگینی برای اصلاح رنگ فیلم های تاثیرگذار یا دارای صحنه های اکشن و رزمی و یا جنگ و به طورکلی دارای قدرت تخریبی زیاد است!

Mojo_BA

Cosmo
این پلاگین را می توان ابزار روتوش این مجموعه به حساب آورد. تخصصا برروی پوست افراد اعمال می شود و لکه های آن را برطرف کرده و تصویری کاملا شفاف و طبیعی از پوست به نمایش می گذارد.

Cosmo

Denoiser
هرچند نسخه های اولیه این نرم افزار سریع تر عمل می کرد اما نسخه جدید نیز آن چنان بد نیست. تصور کنید یک فیلم پر از Grain دارید و برای استفاده از آن دچار دردسر شده اید. معمولا تصاویری که در محیط های با نور کم و یا در شب تهیه شده اند یا اینکه ISO دوربین بالا بوده دچار این مشکل هستند. بنابراین با این پلاگین معرکه می توانید با چند تنظیم کوتاه واقعا از شر همه آن نقاط اضافی روی ویدیو خلاص شوید!

Denoiser_Hero2

LUT Buddy
این پلاگین نیز به تازگی به این مجموعه افزوده شده و توانایی اجرای فایل های LUT را در نرم افزارهایی همچون Adobe Premiere و Adobe After Effect محیا می سازد.

lut-buddy

ارسال نظر