ایجاد ۱۳۰ هزارشغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

تا پایان سال هزار شغل در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ایجاد می شود. برای ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه ریزی شده است.

ایجاد ۱۳۰ هزارشغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش کلیک، علی ربیعی، وزیر تعاون در مراسم توافقنامه اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات میان دو وزارت خانه ارتباطات و کار، گفت: هدف‌ گذاری دولت در زمینه است. با طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار که با عنوان تکاپو در دولت یازدهم تعریف شده، قرار است ۵۰۰ هزار شغل از مسیر این بسته اشتغال‌ زایی ایجاد شود.
ربیعی افزود: بر این اساس پیش بینی می شود تا پایان سال هزار شغل در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ایجاد شود. برای ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: این موضوع برای سایر بخش ها از جمله کشاورزی و گردشگری نیز لحاظ شده اند، با کمک مسئولان و همکاری بخش خصوصی طرح ‌های اشتغال ‌زایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در این راستا این طرح را از استان کردستان آغاز کرده ایم و امیدواریم با جذب سرمایه‌ گذاری داخلی و خارجی در این بخش شاهد افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این حوزه باشیم.

ارسال نظر