بخش چندنفره Mass Effect: Andromeda شامل ۵ نقشه و ۲۵ کاراکتر است

به تازگی کمپانی مشهور بایوور با انتشار تریلر طولانی از گیم پلی بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی Mass Effect: Andromeda، اطلاعات جدیدی از این بخش فاش گردید. بنا به این اطلاعات، بخش چند نفره این عنوان ویدیویی در زمان عرضه رسمی، شامل ۵ نقشه بزرگ و ۲۵ شخصیت متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بخش چندنفره Mass Effect: Andromeda شامل ۵ نقشه و ۲۵ کاراکتر است

بنا به این اطلاعات، بخش چند نفره این عنوان ویدیویی در زمان عرضه رسمی، شامل ۵ نقشه بزرگ و ۲۵ شخصیت متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، این روزها بیشتر عناوین ویدیویی به سمت بخش چند نفره یا همان مولتی پلیر کشیده شده اند به طوری که این بخش، یکی از مهمترین ارکان اصلی بازی ها به شمار می رود. حال هر چقدر تنوع محیط، شخصیت ها و قابلیت های بخش مولتی پلیر بازی بیشتر باشد، قطعا هیجان و جذابیت بازی دو چندان خواهد بود. سری محبوب Mass Effect نیز خوشخبتانه ضمن برخورداری از بخش تک نفره یا همان بخش داستانی، از بخش چند نفره نیز پشتیبانی می کند.

در نسخه سوم بازی Mass Effect متاسفانه این بخش دارای نقاط ضعف فراوانی بود و حتی بسیاری از گیمرها تجربه بخش داستانی را به بخش مولتی پلیر بازی ترجیح می دادند. اما در نسخه جدید بازی Mass Effect که Andromeda نام دارد، سازندگان به خوبی مشکلات نسخه های پیشین را پوشش دادند و با تغییر اساس این بخش، خواهان محبوبیت آن در میان بازیکنان و طرفداران این فرانچایز هستند.

اگر نسخه سوم این مجموعه را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که برای افزایش Galactic Readiness در بخش تک نفره بازی، باید به سراغ بخش مولتی پلیر می رفتید و افتخارات زیادی را در آن بخش کسب می نمودید. اما چندی پیش آقای لن فریزر، مدیر ارشد بخش طراحی بازی، در مراسم PAX East 2017 اطلاعاتی در خصوص ارتباط بخش داستانی با بخش مولتی پلیر بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کرد. در پی آن مشخص شد که مشکل افزایش نحوه ارتباط این دو بخش در نسخه جدید بازی مس افکت (اثر جرمی) با نسخه قبلی خود متفاوت است و در نسخه جدید، این ارتباط به کمک تیم Strike صورت خواهد گرفت.

کم کم به انتشار نسخه نهایی بازی Mass Effect: Andromeda نزدیک می شویم و در این روزها، سازنده بازی اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه مندان و طرفداران این مجموعه قرار می دهد. ساعاتی پیش، کمپانی بایوور با انتشار تریلر طولانی از بخش مولتی پلیر این بازی ویدیویی، جزئیات بیشتری از این بخش برداشت شد. بنا به این اطلاعات منتشر شده، بخش مولتی پلیر بازی Mass Effect: Andromeda در زمان انتشار شامل ۵ نقشه نسبتا بزرگ و ۲۵ شخصیت خواهد بود. به علاوه این بخش دارای مسابقات بزرگ بیگانه ها می باشد که بازیکنان به صورت تیمی با یکدیگر مبارزه می کنند.

تنوع سلاح در بازی Mass Effect: Andromeda بسیار زیاد است به طوری که بیش از ۴۰ نوع سلاح در این بازی یافت می شود که هر کدام از سلاح ها، با بهره گیری از تکنولوژی بیگانه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

در لیست زیر نام ۵ نقشه بخش چند نفره بازی Mass Effect: Andromeda قابل مشاهده است:

  • Firebase Sandstorm
  • Firebase Zero
  • Firebase Icebreaker
  • Firebase Magma
  • Firebase Derelict

البته پیش بینی می شود که پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی، سازندگان با انتشار بسته های الحاقی و بروز رسانی های متعدد، تعداد شخصیت و کاراکترها، نقشه ها و سلاح های بازی را افزایش خواهند داد. ناگفته نماند بسته های الحاقی بازی Mass Effect: Andromeda به صورت رایگان و برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهند شد.

محیط نقشه های بخش چند نفره کاملا متنوع طراحی شده و شباهت زیادی با یکدیگر ندارند. جنگ ها و مبارزات بیگانه ها در نقشه Firebase Sandstorm در میانه صحرا و کویر، نقشه Firebase Zero در یک پاسگاه مرزی بر روی سیارک، نقشه Firebase Icebreaker در یک ایستگاه سوخت گیری بر روی سیارک یخی، نقشه Firebase Magma در کارخانه ریخته گری روی رودخانه مواد مذاب و نقشه Firebase Derelict در یک کشتی متروکه اتفاق خواهد افتاد.

در سایر خبرهای پیرامون بازی Mass Effect: Andromeda، با آغاز امکان پری لود (Pre-Load) بازی، میزان حجم قابل دانلود آن مشخص شد. طبق به گزارشات، حجم نسخه ایکس باکس وان بازی Mass Effect: Andromeda چیزی در حدود ۴۲٫۱۹ گیگابای و حجم نسخه پلی استیشن ۴ نیز ۴۲٫۹ گیگابایت می باشد. کاربران پلتفرم رایانه شخصی نیز برای نصب این عنوان، حداقل به ۵۵ گیگابایت فضای خالی احتیاج خواهند داشت.

لازم به ذکر است بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۲۱ مارس سال میلادی جاری (مصادف با ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۶) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. این عنوان از قابلیت دسترسی زودهنگام برخودار است و کاربران عضو سرویس EA Access و Origin Access در تاریخ ۱۶ مارس مصادف با ۲۶ اسفند به نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین در حال حاضر، امکان Pre-Load برای خریداران این عنوان فراهم شده است. علاقه مندان هم اکنون می توانند با مراجعه به فروشگاه های ایکس باکس لایو، اوریجین و پلی استیشن نتورک، این عنوان را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بخش مولتی پلیر بازی Mass Effect: Andromeda چیست؟ به نظر شما آیا وجود ۵ نقشه برای این عنوان کافیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر