Mass Effect: Andromeda در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

کمپانی نامدار الکترونیک آرتز در سال میلادی جاری، عناوین بسیار بزرگی نظیر نسخه پنجم بتلفیلد و نسخه دوم بازی تایتانفال را منتشر خواهد کرد و گویا در این سال، به صورت جدی با رقیبان خود به رقابت خواهد پرداخت. در حال حاضر کمپانی های بازی ساز دیگر همچون یوبی سافت، اکتیویژن، توکا گیمز و... در سال میلادی جاری چندین عنوان بزرگ و محبوب را عرضه خواهند کرد که کمپانی الکترونیک آرتز نیز از همین قاعده پیروی می کند. یکی از عناوین بزرگ کمپانی الکترونیک آرتز، Mass Effect: Andromeda نام دارد که قرار بود گیمرها در اواخر سال ۲۰۱۶ مشغول تجربه این عنوان باشند. متاسفانه بر اساس جدیدترین بیانیه منتشر شده توسط EA، عنوان Mass Effect: Andromeda با تاخیر کوتاه مدت، در اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Mass Effect: Andromeda در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می شود

در حال حاضر کمپانی های بازی ساز دیگر همچون یوبی سافت، اکتیویژن، توکا گیمز و... در سال میلادی جاری چندین عنوان بزرگ و محبوب را عرضه خواهند کرد که کمپانی الکترونیک آرتز نیز از همین قاعده پیروی می کند. یکی از عناوین بزرگ کمپانی الکترونیک آرتز، Mass Effect: Andromeda نام دارد که قرار بود گیمرها در اواخر سال ۲۰۱۶ مشغول تجربه این عنوان باشند. متاسفانه بر اساس جدیدترین بیانیه منتشر شده توسط EA، عنوان Mass Effect: Andromeda با تاخیر کوتاه مدت، در اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس ادعای آقای Blake Jorgensen، رئیس امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، اعلام کرد که عرضه بازی Mass Effect: Andromeda برای سه ماهه اول سال میلادی ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. به عبارت دیگر، عنوان مس افکت آندرومدا در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۶ کمپانی الکترونیک آرتز وارد بازار خواهد شد.

آقای بلیک جورگنسین در بیانیه ای در خصوص عرضه بازی مس افکت آندرومدا در کنفرانس سالیانه مرتبط با تکنولوژی، اعلام کرد:

ما سال بزرگی را در پیش‌ روی خود داریم!

نسخه جدید فرانچایز بتلفیلد که در بازی اول شخص شوتر کمپانی ما و دایس محسوب می شود، در سه ماهه سوم سال مالی شرکت منتشر خواهد شد. از طرف دیگر، عنوان اول شخص و شوتر ساخت استودیوی Respawn را داریم که آن را TItanfall صدا می زنیم. نسخه دوم بازی TItanfall نیز ادامه نسخه اول این سری خواهد بود.

هر دو عنوان اول شخص و شوتر ذکر شده را به سرعت در زمان هدف گذاری شده منتشر خواهیم کرد. همچنین عنوان استراتژیکی ای را نیز در همان دوره زمانی منتشر می کنیم.

از دیگر عناوین شرکت الکترونیک آرتز می توانیم به بازی Mirror's Edge: Catalyst اشاره کنیم که در سه ماهه اول سال میلادی جاری منتشر می شود. در پایان، عنوان Mass Effect: Andromeda را داریم که برای عرضه در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۶ شرکت برنامه ریزی شده است. همان طور که مشاهده می کنید، سال بزرگی را در پیش داریم و ما به همین خاطر بسیار هیجان انگیز هستیم.

همان طور که مطالعه کردید، هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Mass Effect: Andromeda توسط هیچ منبعی مشخص نشده است و به احتمال زیاد، گیمرها در تعطیلات سال میلادی ۲۰۱۷ مشغول به تجربه این عنوان بی نظیر و پرطرفدار خواهند بود. شایان به ذکر است که بازی Mass Effect: Andromeda برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

فرانچایز Mass Effect از گذشته در میان گیمرها و بازی بازها محبوب بوده است. تا به امروز ۱۰ نسخه مختلف از این فرانچایز توسط کمپانی نامدار الکترونیک آرتز منتشر گردیده است که هر کدام از آن ها به نحوی توانسته اند رضایت گیمرها و منتقدان را به دست بیاورند. در گذشته که بیشتر بازی های ویدیویی شباهت زیادی با یکدیگر داشتند، کمپانی الکترونیک آرتز در تاریخ نوامبر سال ۲۰۰۷، اولین نسخه از بازی Mass Effect را عرضه کرد. سپس نسخه های متعدد دیگری در بازه زمانی ۲۰۰۷-۲۰۱۲ از فرانچایز مس افکت عرضه شد که آخرین نسخه آن، Mass Effect 3 نام دارد. این عنوان در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۱۲ برای کنسول های نسل هفتم و رایانه های شخصی منتشر شد و توانست به طور عجیبی در میان گیمرها و منتقدان محبوب شود. به طوری که وب سایت ها و منتقدان اصلی، نمرات شگفت انگیزی را به این عنوان نسبت دادند. از افتخارات این بازی می توان به VGX Award for Most Anticipated Game, VGX Award for Best RPG, Satellite Award for Outstanding Role Playing Game (بهترین بازی مورد انتظار سال از نظر VGX، بهترین بازی از نظر نقش برجسته از نظر VGX و برنده مراسم Satellite Award از نظر بهترین بازی نقش محور) اشاره کرد.

متاسفانه پس از انتشار نسخه سوم بازی، خبری از نسخه بعدی این بازی نبود و گیمرها چندین سال منتظر رونمایی از نسخه جدید این فرانچایز بودند. سرانجام مدتی پیش در نمایشگاه بزرگ E3 2015 استودیوی BioWare و شرکت الکترونیک آرتز از نسخه جدید این فرانچایز با نام Mass Effect Andromeda رونمایی کردند. داستان بازی Mass Effect Andromeda در خلاف نسخه های پشین کاملا متفاوت است و دیگر شاهد حضور شخصیت دوست داتشنی شپرد نخواهیم بود. البته سازنده این بازی به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه جدید بازی Mass Effect از نظر گیم پلی مشابه نسخه های پیشین است اما داستان این نسخه، ادامه داستان های نسخه پیشین نخواهد بود.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص عنوان Mass Effect: Andromeda چیست؟ آیا شما مشتاقانه منتظر عرضه این بازی هستید؟ به نظر شما مس افکت آندرومدا در چه ماهی از سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر