میزو رده‌ای جدید از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ و با کیفیت خود را معرفی می‌کند

ظاهر کمپانی میزو قصد دارد که رده‌ای جدید از گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه خود را با تجهیز به سری تراشه‌های Helio X شرکت مدیاتک معرفی کند. این محصولات کیفیت بالا و قیمتی مناسب را به همراه خواهند داشت.

میزو رده‌ای جدید از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ و با کیفیت خود را معرفی می‌کند

کمپانی میزو از جمله شرکت‌های طراحی و تولید کننده گوشی است که در سال ۲۰۱۵ میلادی به موفقیت‌ها چشمگیری دست پیدا کرد و قصد دارد که سیر صعودی پیشرفت‌های را ادامه دهد. محصولات این کمپانی اغلب محصولاتی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستند. میزو در سال گذشته گوشی‌های هوشمند متعددی را روانه بازار کرد که دو نمونه از پرفروش‌ترین آن‌ها دو گوشی MX5 و PRO 5 بودند. این دو گوشی در واقع از نظر کیفیت قطعات سخت افزاری هم محصولات رده بالا محسوب می‌شوند. گوشی هوشمند Meizu PRO 5 هم اکنون قدرتمندترین گوشی هوشمند تولید و عرضه شده از سوی شرکت میزو به شمار می‌رود. اگر به خاطر داشته باشید میزو چندی پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ (MWC 2016) به طور رسمی نسخه اوبونتویی این گوشی هوشمند را نیز معرفی کرد.

پیش از این شایعات زیادی در رابطه با احتمال معرفی و عرضه نسخه مینی این محصول با نام اختصاصی Meizu PRO 5 Mini نیز منتشر شده بود که نهایتا خود شرکت میزو طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که پروژه ساخت این گوشی به دلیل آسیب دیدگی‌های زیادی که ناشی از زلزله رخ داده در کشور تایوان بوده متوقف شده است. میزو مدعی شده که زلزله رخ داده شده به بخش‌های اصلی و تجهیزات مرتبط با گوشی Meizu PRO 5 Mini آسیب جددی وارد کرده است.

اما گفته می‌شود که کمپانی میزو در سال ۲۰۱۶ از دو گوشی هوشمند MX6 و PRO 6 پرده‌برداری می‌کند. بنا به اطلاعات به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند Meizu MX6 طی اواسط سال ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود. چند وقتی است که شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر می‌شود و در برخی از این خبرها با مشخصات فنی این گوشی نیز اشاره شده است. به عنوان مثال طبق گزارشات به دست آمده، احتمالا این محصول از سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی Helio X20 مدیاتک بهره‌مند خواهد شد که از پردازنده مرکزی ده هسته‌ای بهره می‌برد. اما دو گوشی MX6 و PRO 6 تنها محصولاتی نیستند که میزو قصد دارد در سال جاری از آن‌ها رونمایی کند!

به گزارش کلیک، ظاهرا شرکت چینی میزو قصد دارد که در آینده نزدیک رده‌ای جدید از گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌اش را معرفی نماید که تمامی آن‌ها از سری تراشه‌های Helio شرکت مدیاتک بهره‌مند می‌شوند. گفته شده که اولین محصولات این رده مانند گوشی MX6 از سیستم روی چیپ Helio X20 بهره‌مند می‌شوند. بنا به گزارشات منتشر شده از سوی متابع چینی زبان، ظاهرا سری یا رده جدید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه کمپانی میزو چیزی مابین سری محصولات Blue Charm (شامل گوشی‌های Meizu M1، Meizu M2، Meizu M1 Note، Meizu M2 Note) و سری محصولات MX این برند چینی خواهد بود. بنابراین سری محصولات جدید میزو که از تراشه‌های Helio مدیاتک بهره‌مند می‌شوند از نظر کیفیت ساخت برتر از سری گوشی‌های Blue Charm این شرکت بوده و از نظر قیمت هم نسبت به سری محصولات MX این برند چینی مقرون به صرفه‌تر هستند.

به طور کلی همانگونه که اشاره داشتیم، شرکت میزو در سال گذشته پیشرف چشمگیری داشته و بخش عظیمی از این پیشرفت را به موجب عرضه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و با کیفیت به دست آورده است. میزو در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۴٫۴ میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمند خود را به فروش رسانده بود، اما در سال ۲۰۱۵ این رقم به ۲۰ میلیون نسخه افزایش یافت! این موضوع سبب شده که میزو رسما به عنوان پررشد‌ترین شرکت چینی تولید کننده گوشی محسوب شود و آینده‌ای درخشان را پیش روی خود ببیند. میزو پیش بینی کرده که طی سال ۲۰۱۶ میزان فروش محصولاتش را از مرز ۲۵ میلیون نسخه عبور دهد. نظر شما در رابطه با این کمپانی و پیشرفت‌های سریع آن چگونه است؟ آیا برندهای چینی همچون میزو، شیائومی و .... مورد تایید شما هستند؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر