David Hayter هیچ علاقه ای به کوجیما ندارد!

یکی از بهترین اثرهای کمپانی کونامی و آقای هیدیو کوجیما، فرانچایز Metal Gear Solid است! شخصیت محبوب و پرطرفدار این مجموعه نیز، اسنیک نام دارد که صداگذاری این شخصیت، در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، برعهده صدا پیشه Kiefer Sutherland بوده است. در نسخه های پیشین، آقای دیوید هیتر وظیفه این کار را بر عهده داشته بود که متاسفانه در جدیدترین نسخه مجموعه متال گیر سولید بنا به دلایلی از تیم سازندگان بازی جدا شد. همان طور که اطلاع دارید، کوجیما چند ماه گذشته از استودیوی کونامی جدا شد و استودیوی مستقل خودش را با نام کوجیما پروداکشنز تاسیس کرد و بر روی یک پروژه عظیم مشغول به کار می باشد. برخی از شایعه ها در زمینه همکاری آقای هیتر با کوجیما در سراسر فضای مجازی مشاهده می شود که آقای هیتر جواب کوبنده ای به تمامی شایعات داد! به تازگی آقای دیوید هیتر از مشکلات و دلایل خروج از تیم را شرح داده و گویا این صدا پیشه با تجربه، هیچ علاقه ای به کار کردن با کوجیما را ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

David Hayter هیچ علاقه ای به کوجیما ندارد!

در نسخه های پیشین، آقای دیوید هیتر وظیفه این کار را بر عهده داشته بود که متاسفانه در جدیدترین نسخه مجموعه متال گیر سولید بنا به دلایلی از تیم سازندگان بازی جدا شد. همان طور که اطلاع دارید، کوجیما چند ماه گذشته از استودیوی کونامی جدا شد و استودیوی مستقل خودش را با نام کوجیما پروداکشنز تاسیس کرد و بر روی یک پروژه عظیم مشغول به کار می باشد. برخی از شایعه ها در زمینه همکاری آقای هیتر با کوجیما در سراسر فضای مجازی مشاهده می شود که آقای هیتر جواب کوبنده ای به تمامی شایعات داد! به تازگی آقای دیوید هیتر از مشکلات و دلایل خروج از تیم را شرح داده و گویا این صدا پیشه با تجربه، هیچ علاقه ای به کار کردن با کوجیما را ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اگر یکی از طرفداران سرسخت و پر و پا قرص مجموعه متال گیر سولید باشید، حتما در جریان هستید که صدای شخصیت اسنیک در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain تغییر کرده و گویا شخص دیگری وظیفه این کار را بر عهده داشته است. حال چندی پیش آقای دیوید هیتر از دلایل عدم حضور در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain سخن گفته و در این صحبت ها اعلام کرد که دیگر هرگز با کوجیما کار نخواهد کرد چرا که علاقه ای به کوجیما و کار کردن با وی را ندارد.

چندی پیش وب سایت بزرگ و معتبر گیم اینفورمر مصاحبه ای را با آقای دیوید هیتر ترتیب داده بود که در این مصاحبه ایشان حرف ها نگفته خود را به صورت کامل شرح داد. ایشان طی این مصاحبه، اعلام کرد که به صورت ناگهانی و اتفاقی وارد استودیوی ضبط صدای بازی متال گیر سولید شد و مشاهده کرد که شخص دیگری مشغول ضبط صدای اسنیک می باشد. در این هنگام، کمپانی کونام قصد ایجاد تغییراتی را در تیم سازنده این مجموعه در نظر داشت که گویا در این تغییرات، آقای دیوید هیتر باید از تیم سازندگان این بازی جدا شود!

ایشان ادعا کرد که در آن زمان، رئیس صدا پیشه گان مجموعه متال گیر سولید، آقای کریس زیمرمن، نامه ای به وی ارسال کرده که متن این نامه به شرح زیر است:

ما به ساخت نسخه پنجم بازی متال گیر سولید ادامه می دهیم و به نظر می رسد که سازندگان بازی قصد دارند جایگزین مناسبی برای تو پیدا کنند. البته آن ها در گذشته برای این کار تلاش کرده اند اما هرگز نتوانستند به موفقیت برسند و فرد شایسته دیگری را جایگزین تو کنند چرا که صدای صدا پیشه گان دیگر تفاوت زیادی با صدای تو دارد! آن ها قصد دارند که صدای صدای پیشه جدید، مشابه صدای تو باشد.

احتمال می رود که آقای دیوید هیتر، رابطه خوبی را با هیدیو کوجیما ندارد چرا که کوجیما از بودن دیوید هیتر راضی نبوده و بارها و بارها قصد جدایی این فرد از تیم سازندگان مجموعه متال گیر سولید را داشته است. کوجیما و طراح ارشد بازی، امیدوار بودند که بتوانند هنرمند دیگری را جایگزین هیتر کنند. دلیل این کار کوجیما و کمپانی کونامی هنوز هم به صورت واضح مشخص نیست و نمی دانیم که چرا این کمپانی در جست و جوی فرد دیگری بوده است.

دیوید هیتر در این زمینه توضیح داد:

من برای ضبط صدای شخصیت Naked Snake در بازی Metal Gear 3 باید تست می دادم! آن ها مرا مجبور کردند که برای صدا پیشگی شخصیت اسنیک باید مجددا تست بدهم. کوجیما نیز مرا مجبور کرد که برای صدا پیشگی نقش اسنیک پیری باز هم تست دهم. آن ها (کوجیما و طراح بازی) در تمام این مدت به دنبال هنرمند دیگری بودند که بتوانند آن را جایگزین من کنند. کوجیما قصد داشت که خودش صدای شخصیت اسنیک را ضبط کند و این موضوع را با تهیه کننده بازی یعنی آقای کرت راسل در میان گذاشته بود که آقای کرت راسل با این پیشنهاد مخالفت کرد! ایشان اجازه نداد که کوجیما این کار را انجام دهد.

دیوید هیتر به صحبت دادن خود ادامه داد و اعلام کرد که از حضور در مجموعه متال گیر بسیار خوشحال است و از تمامی وقت هایی که صرف ساخت این مجموعه کرده، راضی و خشنود می باشد. ایشان ادعا می کند که هرگز از دست آقای کیفر ساترلند ناراحت نیست و امیدوار بود که این همکاری، پایان نسبتا بهتری داشت.

دیدیو هیتر در این خصوص اعلام کرد:

من هیچ وقت از آقای کیفر ساترلند ناراحت نبوده ام و هیچ احساس بد و تنفری در میان ما وجود ندارد. تمامی این اتفافات می توانستند با کمی احترام بیشتر رخ دهد و اینگونه از تیم جدا نشوم.

آقای دیوید هیتر در پایان صحبت های خود اعلام کرد که تا به امروز نسخه پنجم بازی متال گیر سولید را تجربه نکرده و هرگز این بازی ویدیوی را بازی نخواهد کرد. به علاوه، هیتر هرگونه شایعه همکاری وی با کوجیما را نه تنها تکذیب کرد، بلکه همه این شایعات را نابود و جواب کوبنده ای به تمام گیمرها و علاقه مندان داد! وی در این باره گفت:

من اصلا قصد ندارم که ۶۰ ساعت خودم را به حقارت سپری کنم و به همین خاطر تا به امروز بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را بازی نکرده ام. همچنین این بازی را هرگز تجربه نمی خواهم کنم. علاوه بر این، هیچ علاقه ای هم به هیدیو کوجیما ندارم و هیچ دلیلی وجود ندارد که در ساخت پروژه های بعدی این فرد، با وی همکاری کنم.

در سال میلادی ۲۰۱۳، کمپانی کونامی هیچ درخواستی مبنی بر بازگشت دیوید هیتر برای ساخت نسخه پنجم این مجموعه از این صدا پیشه حرفه ای نکرده و گویا این شرکت، هیچ علاقه ای به حضور هیتر در تیم سازندگان بازی متال گیر ندارد. همچنین کونامی هرگز دلیل خود را به صورت شفاف مشخص نکرد و سخنی در زمینه اخراج وی به میان نیاورد. دیوید هیتر در پایان گفت:

متاسفانه تصمیم گیری به ماندن و ضبط صدای شخصیت اسنیک هرگز در اختیار من نیست چرا که بنده خیلی علاقه دارم که این کار را تا ابد انجام دهم. وقتی مشاهده می کنم که شخص دیگری مسئول صدای شخصیت اسنیک است و صدای او را می شنوم، کمی اذیت می شوم!

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اخراج صدا پیشه حرفه ای دیوید هیتر چیست؟ به نظر شما، دلیل اصلی کمپانی کونامی از اخراج این هنرمند چه بوده است؟ آیا شما از عدم حضور هیتر در نسخه پنجم این مجموعه ناراضی بودید؟ صدا پیشه جدید این فرانچایز را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر