شیائومی Mi Max 3 احتمالا با نمایشگر 7 اینچی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی معرفی شود

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده از منابع غیر رسمی، قرار است شیائومی گوشی Mi Max 3 را با صفحه‌نمایش بسیار بزرگ 7 اینچی و نسبت تصویر 18:9 معرفی کند.

شیائومی Mi Max 3 احتمالا با نمایشگر 7 اینچی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی معرفی شود

شیائومی در سری گوشی‌های Mi Max از نمایشگرهای بزرگ و نازک با سخت‌افزارهای متوسط بهره گرفته و به‌ نوعی این ویژگی‌ها به سنتی در گوشی‌های Mi Max تبدیل شده‌اند؛ سنتی که به نظر می‌رسد در نسل سوم این گوشی‌ها یعنی شیائومی Mi Max 3 نیز تکرار شود، چرا که طبق گزارشی که وبلاگ چینی CNMO منتشر کرده گوشی Mi Max 3 به صفحه‌نمایش 7 اینچی با نسبت تصویر 18:9، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده اسنپدراگون 630 یا 660 (در دو مدل) مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود این محصول دارای دوربین دوگانه و نسخه سوم فناوری شارژ سریع نیز است. تمام این اطلاعات توسط وبلاگ چینی CNMO منتشر شده و این وبلاگ تصاویر و مشخصات رندری نیز از این گوشی منتشر کرده است؛ هرچند که نکته مهم درباره این منبع چینی سابقه نه‌چندان درخشان آن در انتشار رندرها است.

این وبلاگ چینی ید طولایی در انتشار رندرهای تقلبی و اطلاعات اشتباه از گوشی‌های مختلف دارد؛ به همین دلیل نمی‌توان به اطلاعاتی که توسط این منبع منتشر شده اعتماد کرد. با این‌حال با فرض درست بودن تصاویر و اطلاعات باید انتظار یک گوشی باریک و جذاب را از شیائومی داشته باشیم.

هنوز زمان مشخصی برای رونمایی و معرفی این گوشی چینی اعلام‌ نشده است، اما احتمال می‌رود شیائومی گوشی می مکس 3 را در ژانویه 2018 در جریان نمایشگاه Electronics Show معرفی و رونمایی کند.

ارسال نظر