Mi5 یک گوشی فوق قدرتمند با اسکنر اثر انگشت

به زودی نخستین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت و فوق قدرتمند از شرکت شیائومی عرضه می شود.

Mi5 یک گوشی فوق قدرتمند با اسکنر اثر انگشت

به گزارش کلیک، شرکت چینی پیشرو در زمینه تولید موبایل شیائومی به زودی مدلی به روز شده از گوشی Mi5s خود موسوم به Mi5 را عرضه می کند که از امکانات قابل توجهی در مقایسه با محصولات رقیب برخوردار است.

نخستین ویژگی متفاوت در این گوشی هوشمند مجهز بودن آن به اسکنر اثر انگشت مافوق صوت ساخت شرکت کوآلکوم است. بنابراین شناسایی ویژگی های بیومتریک و شخصی کاربران این گوشی از طریق نمایشگر آن ممکن خواهد بود.از دیگرا امکانات این گوشی می توان به نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و تراشه چهار هسته ای Snapdragon ۸۲۱ با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز آن نام برد. پردازنده گرافیکی این گوشی هم از نوع Adreno ۵۳۰ است.

این گوشی از نظر حافظه داخلی بسیار قدرتمند است و دارای سه گیگابایت رم از نوع LPDDR۴ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و این گوشی را از نظر سخت افزاری به گوشی بسیار قوی مبدل کرده است. شیائومی همچنین برای کاربران علاقمند مدل پیشرفته تری از این گوشی را با ۴ گیگابایت رم LPDDR۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز تدارک دیده است.

اخباری هم دال بر احتمال عرضه مدل سومی از این گوشی با ۶ گیگابایت رم LPDDR۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم شنیده شده که هنوز به طور قطعی از طرف این شرکت تایید نشده است.در مورد تجهیزات دوربین این گوشی باید گفت که این گوشی دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دارای توان فوکوس بسیار سریع است. باتری ۳۴۹۰ میلی آمپری و استفاده از فناوری Quick Charge ۳.۰ برای شارژ سریع گوشی از دیگر توانمندی های آن است.

شیوآمی قرار است با برگزاری یک کنفرانس رسانه ای در تاریخ ۶ مهرماه سال جاری از این گوشی رونمایی کند این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی را منتشر نکرده است.

ارسال نظر