پیش بینی هوش مصنوعی مایکروسافت از نتایج یورو ۲۰۱۶

اگر به این فکر هستید که در جام ملت های اروپا  چه اتفاقات و نتایجی رخ خواهد داد، نگران نباشید، چون مایکروسافت تمام نتایج را پیش بینی کرده است و این نتایج برای کشور انگلستان اصلا خوشایند نیست.

پیش بینی هوش مصنوعی مایکروسافت از نتایج یورو ۲۰۱۶

موتور جست و جوی مایکروسافت یعنی Bing نتیجه تمام این دوره از مسابقات را با استفاده از ترکیت کردن برسی های رسانه ای و جست و جو های اینترنتی و ارزیابی عملکرد تیم ها، پیش بینی کرده است.

england_training-large_trans++qVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8

برخلاف اینکه که امسال را سال انگلستان می دانند و به این تیم بسیار خوش بین و امیدوارند، این پیش بینی نتیجه بسیار بدی را برای این تیم در نظر گرفته است و هواداران این تیم را شوکه کرده است.

با توجه به پیش بینی این موتور جست و جو، تیم انگلستان از مرحله گروهی این دوره از مسابقات صعود خواهد کرد. این کشور در گروه B این رقابت ها قرار دارد که با کسب ۷ امتیاز از سه بازی قادر خواهد بود به مرحله بعد صعود کند و در مقابل کشور ولز به تساوی خواهد رسید.

یاران Roy Hodgeston در مرحله بعد پیروزی خود را در برابر ترکیه تکرار خواهند کرد و بعد از آن در برابر پرتقال پیروز خواهند شد و انتقام شکست سال ۲۰۰۴ را از یاران کریستیانو رونالدو خواهند گرفت.

england_heart_joe_hart-small_trans++qVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8

با وجود تکرار زمزه های حذف شدن انگلستان در سال ۹۶ توسط کشور اسپانیا، به نظر می رسد که این اتفاق امسال هم رخ خواهد داد.

در این سری از رقابت ها به نظر می رسد که کشور آلمان قهرمانی خود در سال ۹۶ را تکرار کند و در ورزشگاه stade de france جام را به بالای سر ببرد.

در سال گذشته Bing نتایج رخداد هایی همچون همه پرسی اسکاتلند، جام جهانی فوتبال، مراسم اسکار و جام جهانی کریکت را به درستی پیش بینی کرده بود و به دنبال این است که رقابت های یورو ۲۰۱۶ را هم درست پیش بینی کند.

germany-large_trans++qVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwfSVWeZ_vEN7c6bHu2jJnT8

محققان Yahoo و Tumbir هم پیش بینی کرده اند که آلمان در این رقابت ها قهرمان خواهد شد.

با ترکیبی از اطلاعات Yahoo sport و بررسی بیش از ۲۴ میلیون بلاگ Tumbir به این پیش بینی نتایج این رقابت ها دست زده اند.

همچون پیش بینی مایکروسافت، یاهو هم پیش بینی کرده است که در مرحله نیمه نهایی کشور انگلستان در برابر اسپانیا شکست خواهد خورد.

در تکرار فینال جام ملت های اروپا در سال ۲۰۰۸، اسپانیا و آلمان به مصاف هم می روند که در این دیدار آلمان انتقام شکست دو دوره قبل را از اسپانیا می گیرد و عنوان قهرمان یاین رقابت ها را همچون قهرمانی جام جهانی برای خود تصاحب می کند.

منبع: telegraph

ارسال نظر