مایکروسافت بازی Age of Empires IV را معرفی کرد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت در جریان نمایشگاه Gamescom (گیمزکام) آلمان جدیدترین نسخه از بازی محبوب Age of Empires (عصر امپراتوری‌ها) را معرفی کرد.

مایکروسافت بازی Age of Empires IV را معرفی کرد

در نمایشگاه Gamescom (گیمزکام) آلمان شرکت مایکروسافت اعلام کرد که جدیدترین و آخرین نسخه از سری بازی‌های فرانچایز محبوب Age of Empires منتشر خواهد شد. این بازی در سبک real-teal strategy همراه با ویژگی‌های جدید طراحی و توسعه خواهد شد. این عنوان توسط شرکت Relic Entertainment ساخته خواهد شد که در کارنامه درخشان بازیسازی‌اش بازی‌های Company of Heroes و Dawn of War series دارد. شرکت Ensemble Studios بازی اصلی را طراحی کرده بود. پس از اینکه مایکروسافت حق امتیاز این فرانچایز را از شرکت Ensemble Studios خریداری کرد و سپس شرکت Relic Entertainment را از آن خود کرد تصمیم گرفت تا ساخت قسمت جدید Age of Empires را شرکت Relic Entertainment بر عهده بگیرد.

شرکت مایکروسافت در اولین تریلری که از این بازی منتشر کرده فیلم های درون بازی را نشان نمی دهد و یا تاریخ انتشار را اعلام نمی کند اما تریلر آن با مفهوم هنر پر از آثار، نشان می دهد که تعداد زیادی از ارتش ها و دوره های زمانی متنوع در طول تاریخ، از رومی ها تا سامورایی ژاپنی و کنکیستادورها و بومیان آمریکایی به بازی اضافه شده‌اند.

نزدیک به ۲۰ سال است که از زمان عرضه اولین قسمت از بازی Age of Empires (عصر امپراتوری ها) می‌گذرد. اگرچه ما بخش چند‌نفره (Multiplayer) را در سری بازی‌های Age of Empires دیده‌ایم اما هنوز اعلانیه رسمی مبنی بر وجود این بخش در بازی بیان نشده است. بدون شک بخش چند نفره بازی Age of Empires یکی از بخش‌های جذاب و اعتباد آور بازی محسوب می‌شود

در کنار این عنوان نسخه‌های بازسازی شده‌ی Age of Empires II و Age of Empires III معرفی شدند. هم‌چنین نسخه‌ی Definitive Edition برای نسخه‌ی دوم و سوم این عنوان تایید شده است. درحالی که اطلاعات زیادی درمورد Age of Empires II: Definitive Edition و Age of Empires III: Definitive Edition داده نشد اما اگر بهبود‌های آینده‌ی آن‌ها مانند نسخه‌ی بازسازی شده اولین عنوان سری باشد باید شاهد بهبود‌هایی مانند پشتیبانی از رزولوشن ۴K، افزایش توان پردازش و جمعیت بیش‌تر در بازی، مکانیزم‌های فیزیکی و حرکت در بازی، تخریب پذیری محیط، نمای نزدیک بهبود یافته UI گسترش یافته و موسیقی متن بازسازی شده، باشیم. نسخه Definitive Edition و ارتقا یافته بازی‌های Age of Empires II و Age of Empires III همراه با ویژگی ۴K در ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۷ بصورت انحصاری برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

بازی Age of Empires در نسل جدید، نه به صورت یک ریمستر، بلکه به عنوان یک دنباله اصلی برای سری در حال توسعه است. در قسمت چهارم همانند گذشته، قرار است تا وظیفه گسترش تمدن خود طی عصرهای تاریخی مختلف را بر عهده بگیریم. با توحه به سابقه درخشان ۱۷ ساله شرکت بازیسازی Relic Entertainment در صنعت بازی و نتایج خوبی که این شرکت در کارنامه بازیسازی‌اش دارد انتظار می‌رود Age of Empires IV همراه با ویژگی‌های جدید و مدرن امروزی از لحاظ گرافیکی و بصری و تکنیک‌های فنی منتشر شود.

ارسال نظر