مشخصات و تصاویر گوشی فراموش شده لومیا ۷۵۰ را ببینید

Lumia 750 یکی از گوشی هایی است که قرار بود مایکروسافت سال گذشته آن را روانه بازار کند، ولی به دلایلی عرضه این گوشی برای همیشه لغو شد. اگر در مورد مشخصات و ظاهر این گوشی کنجکاو هستید با ما همراه شوید.

مشخصات و تصاویر گوشی فراموش شده لومیا ۷۵۰ را ببینید

به گزارش کلیک، با این که مایکروسافت هنوز هم تعدادی گوشی لومیا برای فروش دارد، ولی به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد آرام آرام این برند را به فراموش خانه تاریخ بسپارد. گوشی ارزان قیمت Lumia 650 آخرین محصول عرضه شده از سری لومیا است (در ماه فوریه) که پس از Lumia 950، ۹۵۰ XL و ۵۵۰ روانه بازار شد (هر سه این گوشی ها حدود یک سال پیش در اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شدند).

سوال اینجاست که بر سر گوشی های Lumia 750 و Lumia 850 که انتظار می رفت سال گذشته عرضه شوند چه آمد؟ پاسخ ساده و روشن است: عرضه هر دو آن ها لغو شد. با این حال اگر شما در مورد مشخصات Lumia 750 کنجکاو هستید، در اینجا قابلیت ها و ویژگی هایی که قرار بود این گوشی با آن ها عرضه شود را به شما معرفی می کنیم. اخیرا "ایوان بلاس" تعدادی تصویر رندر شده با کیفیت از این گوشی فراموش شده را منتشر کرده است که جلو و پشت آن را به نمایش می گذارد.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، قرار بود Lumia 750 با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p عرضه شود - درست مثل گوشی Lumia 650. اگرچه آن طور که در تصاویر زیر مشخص است، مدل ۷۵۰ دارای کناره های باریک تری در اطراف صفحه نمایش است که ظاهر آن را از Lumia 650 بسیار دلپذیر تر می کند. قرار بود Lumia 750 با یک پردازنده قدرتمند تر از اسنپ دراگون ۲۱۲ که Lumia 650 از آن استفاده می کرد عرضه شود. انتظار می رفت مایکروسافت از پردازنده اسنپ دراگون ۴۱۰ در این گوشی استفاده کند و آن را با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به یک باتری ۲۶۵۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

the-cancelled-microsoft-lumia-750

دلیل لغو عرضه این گوشی از سمت مایکروسافت دقیقا مشخص نیست. شاید این شرکت قصد دارد گوشی های جدیدی را در سری سرفیس (Surface Phones) عرضه کند. البته آن طور که مشخص است این گوشی ها نیز تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد.

ارسال نظر