پاسخ وزیر ارتباطات به گران شدن موبایل بعد از طرح رجیستری

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، نسبت به انتقاد مدیر سایت بلاگفا در مورد گران شدن موبایل بعد از طرح رجیستری واکنش نشان داد.

پاسخ وزیر ارتباطات به گران شدن موبایل بعد از طرح رجیستری

به گزارش کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی توییتر فعال است و تقریبا هر مسئله‌ای را که مربوط به حوزه کاری‌اش باشد پیگیری می‌کند، مثلاعلیرضا شیرازی مدیر سایت بلاگفا با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، به انتقاد از گران شدن موبایل در بازار به رغم واردات با دلار ۴۲۰۰ تومانی و کنترل بازار از طریق طرح رجیستری پرداخت و جهرمی هم در پاسخ به وی گفت: گزارش اختصاصی ارز تخصیص یافته به گوشی‌های وارداتی به زودی منتشر می‌شود ( احتمال حذف دلار 4200 تومانی برای واردات گوشی‌ های موبایل ).

مدیر سایت بلاگفا در صفحه توییتر خود نوشت:

داستان چیست؟ مگر همه موبایلها به صورت قانونی وارد نمی شوند و رجیستر نمی شوند؟ اگر بصورت قانونی وارد می شوند پس با دلار 4200 وارد شده اند پس چرا قیمت موبایلها در بازار با دلار بالای شش و پانصد است؟ وزارت ارتباطات چه می‌کند؟ تعزیرات چه می‌کند؟

محمد جواد آذری جهرمی نیز در صفحه توییتر خود نوشت:

انتقاد وارد است. هفته گذشته پیگیری‌هایی در این خصوص داشته‌ام. اکنون امکان شفاف سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر به همه گوشی‌های وارد شده در کشور به وجود آمده و در همین هفته عملیاتی خواهد شد. تخلفات صورت گرفته نیز قابل پیگیری است. فردا در کرمان از طریق خبرنگاران بیشتر خواهم گفت.

گران شدن موبایل

گران شدن موبایل

ارسال نظر