بیش از ۱ میلیارد گوشی در حال استفاده در چین وجود دارد

شرکت کانالیز در تحقیقاتی پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱٫۴ میلیارد گوشی هوشمند در حال استفاده در چین وجود خواهد داشت، و هم چنین بیشتر از ۳۴ میلیون کاربر نیاز دارند تا گوشی های خود را ارتقاء دهند.

بیش از ۱ میلیارد گوشی در حال استفاده در چین وجود دارد

به گزارش کلیک، این رقم پیش بینی شده از ایالات متحده پیشی گرفته است، که در آن استفاده از گوشی های هوشمند به ۳۳۲ میلیون در سال ۲۰۲۰ می رسد و تنها ۵ میلیون کاربر لازم است تا گوشی های خود را ارتقاء دهند. هم چنین پیش بینی شده که چین این عنوان را تا ۴ سال آینده به راحتی در اختیار داشته باشد.

نیکول پنگ، مدیر تحقیق و پژوهش برای شرکت Canalys ، افزایش در پرداخت ها به وسیله تلفن همراه، خرید، و شبکه های اجتماعی را به عنوان عوامل تشویق و جذب کاربران به گوشی های هوشمند نسبت داد.

او گفت که مصرف کنندگان چینی در خط مقدم استفاده از گوشی های هوشمند هستند. وسایل نقلیه هوشمندتر، واقعیت مجازی (VR) و اینترنت اشیا تبدیل به بخش های بزرگتری از زندگی روزمره مردم خواهد شد و شاهد افزایش رقابت بین رهبران تکنولوژی خواهیم بود.

چین با فروش ۱۱۷ میلیون گوشی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ یک رکورد جدید ثبت کرد و ۸ درصد میزان فروش را نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۴ افزایش داد. این کشور همواره نشان داده است که از پتانسیل بالا و بازار بزرگی برخوردار است و همیشه مورد نظر تمام شرکت های بزرگ دنیا بوده است.

در رویداد نمایشگاه الکترونیک شانگهای در ماه گذشته، گزارش شد که استفاده از VR، خودروهای هوشمند، تلفن همراه و هواپیماهای بدون سرنشین در این منطقه به طور چشم گیری افزایش یافته است. از آن جا که قاره آسیا بزرگ ترین قاره و دارای بیشترین جمعیت است، این امر که استفاده از این وسایل در آن و نیز میزان تقاضا برای خرید بیشتر باشد امر بدیهی است.

کنگره جهانی موبایل شانگهای در مرکز جدید نمایشگاه های بین المللی شانگهای از ۲۹ ژوئن تا ۱ جولای برگزار خواهد شد که انتظار می رود واقعیت مجازی هدف و محور اصلی آن باشد.

استفاده از وسایل پیشرفته الکترونیک و افزایش کاربران آن بسیار خوب است، اگر در حهت استفاده درست و بهینه صورت گیرد و زمینه سازی برای سوء استفاده افراد سودجو فراهم نکند. رهبران ارشد تکنولوژی همراه این حرف را تاکید کرده اند و اعلام نموده اند که هدف آن ها از گشترش این ابزارآلات رفاه و راحت تر کردن زندگی جامعه بشری است.

ارسال نظر