مشخصات گوشی های موتورولا Moto G6 پلی، Moto G6 و Moto G6 پلاس فاش شد

رسانه کلیک - رندرها و اطلاعاتی از گوشی های هوشمند موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس منتشر شده که حکایت از ویژگی‌های جدیدی در این سه گوشی آینده موتورولا دارد.به نظر می‌رسد داستان فاش شدن اطلاعات گوشی‌های آینده موتورولا پایانی ندارد و پس از Moto E5 و سری گوشی‌های Moto Z3 این بار نوبت سه گوشی موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس است.

مشخصات گوشی های موتورولا Moto G6 پلی، Moto G6 و Moto G6 پلاس فاش شد

به نظر می‌رسد داستان فاش شدن اطلاعات گوشی‌های آینده موتورولا پایانی ندارد و پس از Moto E5 و سری گوشی‌های Moto Z3 این بار نوبت سه گوشی موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس است.

سال گذشته موتورولا گوشی‌های Moto G5 و Moto G5 پلاس را عرضه کرد؛ زمان زیادی از عرضه این دو گوشی نگذشته بود که در اکتبر 2017 خبر رسید کمپانی موتورولا قصد دارد سه گوشی از سری تلفن‌های هوشمند Moto G را در سال 2018 معرفی کند.

پس از آن دیگر از این سه گوشی هوشمند خبری نشد تا اینکه امروز وب سایت Droid-Life به افشای مشخصات کامل گوشی های موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس به همراه تصاویرشان پرداخت. البته هنوز منابع موثق این اطلاعات را تأیید نکرده‌اند، اما فاش کنندگان اطلاعات این سه گوشی اطمینان داده‌اند که اطلاعاتشان در این باره موثق است.

در ادامه نگاهی به مشخصات و رندرهای منتشر شده این سه گوشی جدید موتورولا می اندازیم:

مشخصات Moto G6

طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود موتو جی 6 نیز همانند نسخه Moto G6 پلاس صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس داشته و نسبت تصویر آنها 18:9 است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت Droid-Life و رندر منتشر شده توسط این سایت پردازنده هر دو گوشی اسنپ‌دراگون 450 است و نسخه استاندارد Moto G6 و نسخه پلاس آن در دو نسخه رم 3 گیگابایتی با حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 گیگی با حافظه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس

گفته می‌شود تنها تفاوت این دو گوشی در دوربین سلفی آنهاست، چرا که دوربین دوم و سلفی موتو جی 6 پلاس از لنز دوگانه بهره مند است. طبق شایعات، اسکنر اثر انگشت هر دو گوشی در بخش جلویی قاب قرار گرفته و باتری آنها 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و به احتمال زیاد Moto G6 در حدود 240 دلار قیمت خواهد داشت.

موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس

Moto G6 پلی

موتورولا Moto G6 پلی نیز نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت اچ دی 720p نسبت تصویر 18:9 خواهد داشت. طبق شایعات و اخبار منتشر شده باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت قدرت دارد و اسکنر اثر انگشت آن در پنل پشتی قاب جا خوش کرده و به نظر می‌رسد که Moto G6 پلی دکمه هوم نخواهد داشت.

مواردی که در بالا ذکر کردیم، تمام اطلاعاتی بود که به تازگی منتشر شده‌اند. پیش بینی می‌شود موتورولا به رسم سال‌های گذشته از سه گوشی هوشمند جدیدش در جریان کنگره موبایل امسال MWC در ماه فوریه رونمایی کند.

موتورولا Moto G6 پلی Moto G6 و Moto G6 پلاس

ارسال نظر