Moto X 2017 موتورولا رونمایی شد

در آستانه سال نو میلادی، موتورولا طرفداران خود را با انتشار تصاویر و اخباری از طراحی و تولید آخرین محصول خود شگفت زده کرده است.  Motorola Moto X 2017 تازه ترین طراحی این شرکت محبوب که با تغییراتی اساسی همراه خواهد بود.

Moto X 2017 موتورولا رونمایی شد

به گزارش کلیک - با نزدیک شدن به سال نو میلادی بسیاری از برندها برنامه های متفاوتی برای سورپرایز کاربران خود در نظر گرفته اند. شرکت موتورولا یکی از برندهای محبوب تولید گوشی های موبایل و گجت های هوشمند، با انتشار تصاویری از آخرین محصول خود دوستداران این برند محبوب را شگفت زده کرده است.

هفته گذاشته برخی سایت های خبری تصاویری از تازه ترین محصول موتورولا را به اشتراک گذاشته اند اما با توجه به دقیق نبودن تصاویر ابهامات بسیاری در این خصوص شکل گرفت. روز گذشته شرکت موتورولا تصاویر بسیار دقیق از این محصول که Moto X 2017 نام دارد منتشر کرده و به توضیح جزئیات سخت افزاری این محصول پرداخت.

این محصول که به اعتقاد کارشناسان شباهت ظاهری بسیاری با محصول اخیر شرکت موتورولا با نام "Motorola Moto Z" دارد، تغییرات ساختاری نیز داشته است. یکی از مهمترین تغییرات در این گوشی عدم وجود پین در پشت دستگاه که یکی از شاخصه های محصولات موتورولا بوده است. اگرچه بسیاری از شنیده ها حاکی از آن است که گوشی (Moto X (2017 پرچمدار موتورولا در سال جار نخواهد بود؛ اما این امر تاثیری بر جذابیت این گوشی نخواهد داشت. بدنه تخت و براق این گوشی ویژگی بسیار خاصی ست که موتورولا برای خوش دست بودن بیشتر این گوشی به کار برده است. پورت استفاده شده بر روی این دستگاه نیز از نمونه قبلی این شرکت (۲۰۱۵) متفاوت تر است. پورت MicroUSB که نسبت به مدل USB Type-C استفاده شده در گوشی Moto Z ارتقا داشته است. همچنین تعبیه پورت ۳٫۵ میلی متری بر روی دستگاه بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است. نازکتر شدن و کاهش وزن (Moto X (2017 از دیگر فاکتورهاییست که نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است. تنظیمات متفاوت dual-camera و همچنین تنظیمات اسپیکر استریو از دیگر خصوصیات منحصر بفرد Moto X به شمار می رود.

مدیران شرکت موتورولا وعده رونمایی از این گوشی شگفت انگیز را در نمایشگاه CES هفته آینده و پیش فروش را به سال آینده موکول کرده اند. باید دید این گوشی از لحاظ استفاده و نظر کاربران چه تغییراتی را به همراه داشته است.

ارسال نظر