آپدیت جدید Need for Speed قابلیت های جدیدی به بازی اضافه می کند

بدون تردید یکی از ناامید کننده ترین بازی های سال میلادی گذشته، بازی Need for Speed بود. در زمان معرفی این عنوان بسیاری از گیمرها مشتاق عرضه آن شدند و برای انتشار این بازی ثانیه شماری می کردند. متاسفانه گویا استودیوی Ghost Games در تریلرها و تصاویر این بازی کمی اغراق کرده بود و این این بازی نتوانست انتظارات بازی باز ها را برآورده نکرد. به تازگی استودیوی Ghost Games یک بروز رسانی جدیدی به بازی Need for Speed عرضه خواهد که این بروز رسانی قابلیت های جدیدی را به این بازی مسابقه ای اضافه می کند برای کسب اطلاعات همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت جدید Need for Speed قابلیت های جدیدی به بازی اضافه می کند

متاسفانه گویا استودیوی Ghost Games در تریلرها و تصاویر این بازی کمی اغراق کرده بود و این این بازی نتوانست انتظارات بازی باز ها را برآورده نکرد. به تازگی استودیوی Ghost Games یک بروز رسانی جدیدی به بازی Need for Speed عرضه خواهد که این بروز رسانی قابلیت های جدیدی را به این بازی مسابقه ای اضافه می کند برای کسب اطلاعات همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات موجود در رسانه های معتبر خارجی، استودیوی Ghost Games در تاریخ 3 فبریه سال میلادی 2016 بروز رسانی جدیدی را به بازی Need for Speed منتشر خواهد کرد که مهم ترین قابلیت اضافه شده در این بروز رسانی، قابلیت تصویر برداری (photo mode) است که به کمک این ویژگی گیمرها می توانند از محیط و ماشین خود عکس برداری کنند و این تصاویر را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران در قادر خواهند بود که تصاویر به اشتراک گذاشته شده دیگران را نیز تماشا کنند.

علاوه بر اضافه شدن قابلیت تصویر برداری، در این بروز رسانی بیش از 100 مورد شخصی سازی خودروها برای 11 خودرو به بازی اضافه می شود و گیمرها می توانند ماشین های خودشان را بهتر از قبل شخصی سازی و اسپرت کنند.

یکی از مشکلات اساسی در بازی Need for Speed مربوط به بخش چند نفره این بازی است! در زمان انتشار بازی بسیاری از گیمرها و کاربران در انجمن ها و سایت های معتبر مشکلات های زیادی را گزارش دادند. برای مثال بسیاری از کاربران ادعا می کردند که آن ها به راحتی قادر نیستند که با دوستانشان مسابقه دهند. استودیوی سازنده این بازی به همراه کمپانی الکترونیک آرتز پس از مطالعه فید بک ها تصمیم گرفتند که بروز رسانی های متعددی را برای بازی نید فور اسپید منتشر کنند اما همچنان برخی از گیمرها از مشکلات این بخش رنج می برند.

علاوه بر موارد ذکر شده در خصوص بروز رسانی جدید بازی Need for Speed، در این بروز رسانی یک گزینه جدیدی برای بخش مولتی پلیر (چند نفره) به بازی اضافه می شود که کاربران و گیمرها با این گزینه به راحتی می توانند رقیب های خودشان را پیدا کنند و با آن ها مسابقه دهند. به علاوه، پلاک برخی از ماشین ها تغییر پیدا کرده است و در این بروز رسانی گیمرها حق انتخاب و شخصی سازی بیشتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

در آخر هم تمام پمپ بنزین های شهر، مانند نسخه های قبلی بازی نید فور اسپید ماشین های تصادفی شما را تعمیر خواهند کرد. برای تعمیر خودروهایتان فقط باید از یکی از این پمپ بنزین ها عبور کنید.

تغییرات و امکانات جدید این بروز رسانی به اینجا ختم نمی شود و در زیر شما می توانید لیست کامل تغییرات و قابلیت های جدید بازی نید فور اسپید را مشاهده کنید.

تغییرات و اضافه شدن تروفی و اچیومنت (بخش جوایز و دست آوردهای گیمرها):

  • Filter Addict: برای به دست آوردن تروفی و اچیومنت این بخش، فقط باید به کمک قابلیت Snapshot Pro Mode، از ماشین یا محیط بازی یک تصویر بگیرید.
  • Wrap Artist: پس از تصویر برداری، برای به دست آوردن اچیومنت و تروفی جدید فقط باید تصویر خودتان را به اشتراک بگذارید.
  • Climbing the Ranks: برای به دست آوردن اچیومنت و تروفی دیگر، باید به رده 1-10 (رده بندی ماهانه بازی) دست بیابید.

قابلیت ها و تغییرات صورت گرفته در این بروز رسانی:

  • اضافه شدن قابلیت جدید Wrap Sharing
  • اضافه شدن قابلیت جدید Snapshot Pro Mode
  • اضافه شدن صفحه جدید Splash که کاربران به کمک این صفحه می توانند از تمامی خبرهای جدید، بروز رسانی های جدید و اطلاع رسانی ها خبر دار شوند.
  • اضافه شدن بخش جدید Snapshot در قسمت منوی بازی: کاربران با مراجعه به این بخش می توانند تصاویری که در طول بازی گرفته اند را مشاهده کنند.
  • بهبود عملکرد بازی در بخش Kickbacks
  • اضافه شدن بیش از ۱۰۰ مورد شخصی سازی خودرو خودروها: گیمرها می توانند ماشین های خود را به تنوع بیشتری شخصی سازی کنند.
  • اضافه شدن چندین پلاک جدید در ماشین‌ ها: گیمرها می توانند از بین ۱۰ پلاک موجود، پلاک های خودشان را انتخاب کنند
  • بهبود عملکرد و رفع مشکلات و باگ های موجود در بخش چند نفره: با اضافه شدن گزینه جدید برای این بخش، گیمرها به راحتی می توانند با دیگر کاربران به رقابت بپردازند
  • اضافه شدن 3 مورد تروفی و اچیومنت جدید به بازی: کاربران با تصویر برداری، اشتراک گذاری می توانند امتیاز خودشان را بیشتر کنند
  • با عبور از داخل پمپ‌ های بنزین می‌توانید ماشین خود را به طور کامل تعمیر کنید و دیگر نیازی به مراجعه به گاراژ نیست
  • بهبود عملکرد پایداری بازی: محیط بازی، گیم پلی، فید بک و AI
  • برطرف کردن مشکلات و باگ های موجود در چالش های Eddie
  • رفع مشکلات و باگ های موجود در پایداری بخش چند نفره بازی

این بروز رسانی در تاریخ 3 فبریه سال میلادی 2016 مصادف با چهارشنبه 14 بهمن ماه سال 1394 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن و کامیپوترهای شخصی به صورت رایگان منتشر خواهد شد و شما می توانید این بروز رسانی را از سرورهای بازی دریافت کنید.

در پایان این خبر لازم است بدانید که بازی Need for Speed در تاریخ 3 نوامبر سال میلادی 2015 توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) منتشر شد. متاسفانه این بازی نتوانست نظر گیمرها و متقدان را جلب کند به طوری که وب سایت معتبر Digital Trends نمره 6 از 10 را به این بازی داد.

دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Need for Speed چیست؟ آیا شما خواستار اضافه شدن قابلیت تصویر برداری به بازی نید فور اسپید بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر