جوراب هوشمند نتفلیکس سریال ها را ضبط می کند

نت فلیکس یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که چندین قسمت سریالی را پشت سر هم تماشا می کنند و در ادامه به خواب می روند را حل کرده است.

جوراب هوشمند نتفلیکس سریال ها را ضبط می کند

به گزارش کلیک، چندی قبل نتفلیکس راهنمای کارآمدی برای تهیه جوراب های هوشمند منتشر کرد. این جوراب های هوشمند می توانند به صورت اتوماتیک وقتی که حس کنند شما به خواب رفته اید، برنامه ای را که در حال تماشای آن بوده اید را متوقف کنند. شما نمی توانید جوراب های نت فلیکس را در فروشگاه ها پیدا کنید، اما اگر مهارت کافی دارید و از کار کردن با قطعات الکتریکی و هویه کاری اذیت نمی شوید، این جوراب ها می توانند زندگی شما را بهتر و راحت تر کنند.

جوراب ها قطعه شتاب سنجی دارند که وقتی شما برای مدتی بی حرکت می مانید را شناسایی می کنند. قبل از این که جوراب ها نمایش برنامه را متوقف کنند، از لبه ی بالایی جوراب، نور قرمز رنگی ساطع می شود که شما را از توقف برنامه تلویزیون آگاه می سازد. با تکان دادن پای خود به سادگی می توانید به جوراب ها بفهمانید که هنوز بیدار هستید.

به عنوان قسمتی از خود آموز، نت فلیکس لیست جزئیات قسمت ها شامل جایی که می توانید اقلام مورد نیاز را خریداری کنید یا طرح کلی که با پیروی از آن می توانید قسمت های الکترونیکی را بسازید؛ منتشر کرده است. این شرکت حتی کدهای اولیه ای که برای برنامه نویسی الکترونیکی نیاز خواهید داشت را کنار هم قرار داده است؛ هم چنین شما باید سیگنال های مادون قرمز تلویزیون خود را بیابید تا این تکنولوژی را به کار اندازید.

جوراب های نتفلیکس آخرین فناوری از سری پروژه های DIY این شرکت هستند که در ماه های اخیر رونمایی شده است. قبل از آن نتفلیکس طرح های خود را برای دکمه ی نتفلیکس منتشر ساخت. بر اساس صفحه خودآموز این شرکت، دکمه نتفلیکس قادر است با یک بار فشرده شدن نور چراغ ها را کم کند، تماس های ورودی را درحالت بی صدا قرار دهد، سفارش غذا بدهد و تلویزیون را روی شبکه نت فلیکس روشن کند.

جوراب های نتفلیکس یک دنباله ی منطقی برای این دکمه هستند، چون بعد از شکمی سیر از غذایی که دکمه سفارش داده، ممکن است در حین تماشای جسیکا جونز یا هوس آو کاردز یا هر برنامه دیگری که در حال تماشای آن هستید، به خواب بروید.

خوشبختانه جوراب هایتان زمانی از برنامه را که با خوابیدن از دست داده اید را برای تان ذخیره می کنند تا بتوانید روز بعد آن قسمت را هم ببینید. فقط به شرطی که آن ها آتش نگرفته باشند!

منبع:techspot

ارسال نظر