امکانات جدید برای کاربران در نسخه بتای واتساپ

به تازگی نسخه بتای واتساپ برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در این نسخه‌ی جدید از اپلیکیشن واتس اپ، کاربران می‌تواند پیام‌های خود را به بالای صفحه سنجاق (پین) کنند.

امکانات جدید برای کاربران در نسخه بتای واتساپ

به گزارش کلیک ، تیم پشتیبانی واتساپ آزمایش جدیدی را بر روی این پیام رسان آغاز نمود و نسخه بتای آن را با یک قابلیت کاربردی عرضه کرد. این قابلیت کاربردی به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های مهم خود را به بالای صفحه‌ی اپلیکیشن پین کنند، پیشتر شاهد این قابلیت در اپلیکیشن تلگرام نیز بودیم. زمانی که کاربر پیامی را پین می‌کند، پیام سنجاق شده در بالای دیگر پیام‌ها نمایش داده می‌شود، در نتیجه می‌تواند به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن به این پیام‌ها دسترسی داشته باشد.

این قابلیت که در حال حاضر در نسخه‌ی بتای واتس اپ (ورژن ۲٫۱۷٫۱۶۲ یا ۱۶۳) در دسترس است، این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا حداکثر سه چت را پین کند. اگر کاربر بیش از سه چت را بخواهد پین کند، با پیغام خطای اپلیکیشن مواجه می‌شود.

اگر جزو طرفداران اپلیکیشن واتساپ هستید و تمایل دارید زودتر از سایر کاربران نسخه بتای واتس اپ را داشته باشید، می‌توانید از طریق این لینک نرم افزار را دانلود و بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب کنید.

ارسال نظر