Glif جدید در راه است

Glif، نگه دارنده و پایه گوشی، که به عنوان یکی از ابزار‌های کوچک قادر است سطح عکاسی شما را بالا ببرد.

Glif جدید در راه است

به گزارش کلیک، Glif جدید با تمام ویژگی‌های مورد نظر برای عکاسی در راه است: کیفیت ساخت، تنظیمات بیشتر، نصب آسان و مشابه، قیمت فوق العاده مقرون به صرفه.

Glif جدید با نام تجاری جدید می‌آید که گوشی شما را قفل می‌کند و ثابت نگه می‌دارد، در حالی که طراحی گیره آن به صورتی است که قرار دادن گوشی بر روی پایه را آسان می‌کند.

شاید سوال کنید که این ابزار کدام گوشی‌های تلفن همراه را نگه می‌دارد؟ Glif جدید قادر خواهد بود طیف گسترده‌ای از ۵۸ میلی متر تا ۹۹ میلی متر، و هر چیزی را از آیفون SE کوچک تا آیفون ۶S پلاس بزرگ با امنیت خاطر نگه دارد (حتی با روکش ضخیم آن).

Glif جدید با پایه ای واقع در کناره و به علاوه پایه ای در قسمت پایین این قابلیت را دارد که تلفن شما را به صورت افقی و یا عمودی نگه دارد.

با وجود این سه نگه دارنده مجزا، نه تنها می‌توانید جهت گوشی خود را با Glif جدید انتخاب کنید، بلکه می‌توانید به راحتی دو لوازم جانبی اضافی نیز بر روی دو پایه دیگر قرار دهید. به طور مثال برای فیلمبرداران که به احتمال زیاد به میکروفون تفنگی و نور نیز نیاز دارند.

دو لوازم جانبی مکانیکی ساده ولی شیک نیز در این محصول جدید وجود دارد: گیره ساخته شده از چوب گیلاس و یک بند. این مجموعه Glif جدید با دو لوازم جانبی، با قیمت ۵۰ $ در Kickstarters عرضه می‌شود.

ارسال نظر