PS4 Slim طلایی در راه است

با استناد به تصویر منتشر شده در سراسر فضای مجازی، بزودی کمپانی ژاپنی سونی از رنگ طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم رونمایی خواهد کرد.آنطور که به نظر می رسد، رنگ طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم دارای حافظه یک گیگابایتیست که با قیمت ۲۴۹ دلار در تاریخ ۹ ژوئن سال میلادی جاری مصادف با ۱۹ خرداد ماه روانه بازار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

PS4 Slim طلایی در راه است

آنطور که به نظر می رسد، رنگ طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم دارای حافظه یک گیگابایتیست که با قیمت ۲۴۹ دلار در تاریخ ۹ ژوئن سال میلادی جاری مصادف با ۱۹ خرداد ماه روانه بازار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، به تازگی کاربری به نام Sliye در انجمن معتبر ردیت، تصویری از جعبه کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم منتشر کرده که گویا رنگ جدید این کنسول، طلایی خواهد بود. این کاربر هم اکنون به عنوان کارمند عادی در خرده فروشی آمریکایی Target مشغول به کار بوده و بنا به تصویر منتشر شده، به نظر می رسد شخصا از مدل جدید PS4 Slim عکس گرفته است. وی مدعیست که کمپانی ژاپنی سونی در روز ۹ ژوئن امسال (۱۹ خرداد ماه) به صورت رسمی این کنسول را با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد کرد.

همچنین در این تصویر مشاهده می شود که این کنسول در مدل یک ترابایتی روانه بازار خواهد شد؛ اگرچه رنگ مشکی این دستگاه با دو حافظه ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در بازار یافت می شود. متاسفانه کاربر Sliye اطلاعات و جزئیات تکمیلی تری در خصوص این رنگ جدید PS4 Slim منتشر نکرده و هنوز مطلع نیستیم که این مدل مختص کشور ایالات متحده آمریکاست و یا در تاریخ مذکور در تمامی رجین ها و کشورها عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که هنوز کمپانی سونی خبر فوق را تایید و یا تکذیب نکرده است و باید منتظر واکنش سونی در این خصوص باشیم.

از آنجا که هیچ نشانه ای از ساختگی بودن تصویر زیر نیست، پیش بینی ما این است که خبر فوق صحت دارد و بزودی کمپانی سونی از رنگ زیبای طلایی پلی استیشن ۴ اسلیم رونمایی خواهد کرد چرا که در گذشته سازندگان رنگ طلایی کنترلر این کنسول را به بازار عرضه کردند. به بیان دیگر، با توجه به طلایی رنگ بودن برخی از کنترلرهای پلی استیشن ۴، می توان به رنگ جدید این دستگاه نیز پی برد. در طرفی دیگر، پیش از انتشار خبر عرضه PS4 Slim طلایی رنگ، فروشگاه شناخته شده بست بای (Best Buy) فروش دوئل شوکر ۴ (کنترلر پلی استیشن ۴) های طلایی مجددا آغاز کرد.

در ادامه می توانید تصویر منتشر شده از جعبه PS4 Slim طلایی را مشاهده کنید.

همان طور که اطلاع دارید، در گذشته مدل استاندارد کنسول پلی استیشن ۴ با رنگ های گوناگونی از جمله طلایی عرضه شد. این در حالیست که مدل اسلیم این کنسول نسل هشتم از تنوع رنگ کمتری بهرمند است و تنها در دو رنگ مشکی و سفید (انحصاری)در بازار یافت می شود. ممکن است رنگ طلایی PS4 Slim همانند رنگ سفید آن به صورت انحصاری در فروشگاه آمریکایی Target به فروش برسد و بازی بازان سراسر جهان به آن دسترسی نداشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر رسانه کلیک را دنبال کنید...

پیش بینی می شود سونی در جریان کنفرانس نمایشگاه E3 2017 خود، از رنگ جدید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم رونمایی کند. این کنفرانس در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. بهتر است بدانید سونی در طول این مراسم از عناوین انحصاری جدیدی نیز رونمایی و جزئیات و ویدیوهای بیشتری از نسخه دوم بازی فوق العاده The Last of Us، کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم و… منتشر خواهد کرد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید…

با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 در رسانه کلیک مراجعه کنید. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره رنگ جدید و خاص کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم چیست؟ آیا شما رنگ طلایی را به رنگ مشکی و یا سفید ترجیح می دهید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید : قیمت PS4 در آینده نزدیک پایین می‌آید؟

ارسال نظر