اچ‌تی‌سی: گوشی HTC 10 سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی سال خواهد بود!

اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش تیزر تبلیغاتی جدید پرچمدارش را منتشر کرد و در آن اشاره غیرمستقیمی به قدرت عملکردی بالای این محصول داشته است. همچنین این شرکت طی بیانیه رسمی در توییتر مدعی شده که HTC 10 سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی عرضه شده به بازار خواهد بود.

اچ‌تی‌سی: گوشی HTC 10 سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی اندرویدی سال خواهد بود!

کمپانی اچ‌تی‌سی در جریان کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی نکرد. ظاهرا این شرکت تایوانی عقیده داشته که در این رویداد توجه کاربران و افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی بر روی محصولات کمپانی‌هایی همچون سامسونگ و ال‌جی معطوف است و معرفی پرچمدار اچ‌تی‌سی در این میان چندان به چشم نخواهد آمد. بنابراین اچ‌تی‌سی هنوز پرچمدار جدیدش را که احتمالا HTC 10 نام دارد معرفی نکرده است، اما بدون تردید در آینده بسیار نزدیک و ظرف چند روز آینده شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

به گزارش کلیک، اچ‌تی‌سی برای روز دوازدهم ماه آوریل کنفرانسی اختصاصی را ترتیب داده و در جریان این کنفرانس از پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. بنابراین تقریبا چیزی در حدود دوازده روز دیگر شاهد معرفی رسمی گوشی HTC 10 خواهیم بود و جای تعجبی وجود ندارد که سایر خبرهای مرتبط با این محصول در این روزها افزایش چشمگیری پیدا کند. اچ‌تی‌سی از چندی پیش شروع به انتشار تیزرهای تبلیغاتی مربوط به این گوشی هوشمند کرده و در یکی از آن‌ها به قابلیت پخش صوتی قدرتمند گوشی HTC 10 اشاره غیرمسقیمی داشته و در تیزر دیگری هم از واژه جمله Powerof10 به منظور اشاره غیرمستقیم به توان عملکردی و شاید هم توان شارژدهی باتری گوشی HTC 10 استفاده کرده است. اما حال شاه انتشار تیزر جدیدی از سوی شرکت اچ‌تی‌سی هستیم که به طور غیرمستقیم به توان پردازشی بالای گوشی HTC 10 اشاره می‌کند!

در تیزر تبلیغاتی جدید شرکت اچ‌تی‌سی به واژه Performance10 اشاره شده است. همانطور که می‌دانید واژه Performance به معنای "عملکرد" و "سطح کارایی" است. اشاره مستقیم اچ‌تی‌سی به این واژه نشان می‌دهد که گوشی هوشمند HTC 10 از نظر کارایی و عملکرد محصولی بسیار قدرتمند خواهد بود. اما تمام موضوع در تیزر تبلیغاتی جدید اچ‌تی‌سی خلاصه نمی‌شود. این کمپانی طی بیانیه رسمی در شبکه اجتماعی توییتر رسما از قدرت عملکرد بالا و سلیس گوشی هوشمند HTC 10 صحبت به میان آورده است.

اچ‌تی‌سی در حساب کاربری توییتر کانادای خود بیانیه‌ای رسمی را منتشر کرده و در آن این چنین گفته است: "پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی روان‌ترین و سریع‌ترین گوشی اندرویدی موجود در بازار خواهد بود! آن‌ها به زودی متوجه این موضوع می‌شوند!" کاملا مشخص است که اچ‌تی‌سی در این بیانیه قدرت عملکرد گوشی HTC 10 را با قدرت عملکرد محصولاتی همچون گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ مقایسه کرده است و منظور این شرکت از واژه "آن‌ها" در بیانیه‌اش در واقع کمپانی‌های دیگر تولید کننده گوشی نظیر سامسونگ است.

با توجه به اینکه کمپانی اچ‌تی‌سی با صراحت تمام به قدرت عملکرد گوشی هوشمند HTC 10 اشاره کرده و به نوعی آن را برتر از سایر محصولات اندرویدی کنونی موجود در بازار خطاب کرده، انتظار داریم که به واقع این گوشی هوشمند از نظر پردازشی قدرت عملکرد فوق‌العاده داشته باشد و بتواند در بنچمارک‌های مرتبط با سنجش عملکرد دستگاه محصولاتی همچون گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ را مغلوب کند.

با توجه به گزارشاتی که تاکنون به دست آمده، احتمالا گوشی هوشمند HTC 10 از صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی و با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شود. پنل نمایشگر این محصول یا از نوع AMOLED بوده و یا از نوع Super LCD 5 خواهد بود. رم ۴ گیگابایتی، سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء، سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی پرچمدار سال ۲۰۱۶ کمپانی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شوند.

به نظر شما ادعای کمپانی اچ‌تی‌سی در رابطه با قدرت و سرعت عملکرد گوشی HTC 10 تا چه اندازه می‌تواند صحت داشته باشد؟ آیا به واقع این گوشی قادر خواهد بود تا از نظر توان پردازشی و عملکرد نسبت به گوشی‌های هوشمندی همچونی گلکسی S7 و یا ال‌جی جی ۵ بهتر عمل کند؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر