انتشار تازه‌ترین تصاویر گوشی هوآوی پی 9

دقایقی پیش تازه‌ترین تصاویر مربوط به گوشی هوشمند هوآوی پی 9 (Huawei P9) پرچمدار بعدی این شرکت، فاش شد. در این تصاویر اسکنر اثر انگشت دستگاه، دوربین دوگانه و چراغ فلش LED دوبل آن به وضوح قابل مشاهده هستند.

انتشار تازه‌ترین تصاویر گوشی هوآوی پی 9

کمپانی چینی هوآوی هم اکنون سومین برند بزرگ تولید و عرضه کننده گوشی در دنیا محسوب می‌شود. این کمپانی در سال 2015 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نهایتا توانست چیزی در حدود 108 میلیون نسخه از محصولاتش را در این سال میلادی به فروش برساند و رکوردی بی‌سابقه برای یک کمپانی چینی را به ثبت برساند. هوآوی در جریان نمایشگاه MWC 2016 از تبلت هیبریدی جدیدش با نام اختصاصی میت‌بوک (MateBook) رونمایی کرد، اما در جریان این رویداد هیجچ خبری از پرچمدار جدید این شرکت یعنی گوشی هوآوی پی 9 نشد!

پیش از این شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند هوآوی پی 9 منتشر شد، در برخی از این شایعات حتی به احتمال معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2016 اشاره شده بود که این موضوع به حقیقت تبدیل نشد. اما دقایقی پیش شاهد انتشار تازه‌ترین تصویر مربوط به این گوشی هوشمند بودیم. در این تصاویر پنل پشتی این محصول به معرض نمایش قرار داده شده و محل قرارگیری دوربین دوگانه، چراغ فلش LED دوبل و اسکنر اثر انگشت آن کاملا مشخص است.

1

متاسفانه در تصاویر ارائه شده، گوشی هوشمند هوآوی پی 9 در کیس یا قلبی اختصاصی قرار دارد، از اینرو نمی‌توان طراحی بدنه آن را مشاهده کرد. با این وجود انتظار داریم که بدنه این گوشی از مواد تمام فلزی تشکیل شود. گفته شده که سنسور اصلی دوربین دوگانه این گوشی 12 یا 13 مگاپیکسلی خواهد بود، با این حال صحت این موضوع از سوی خود هوآوی تایید نشده است. در تصاویر ارائه شده کاملا مشخص است که اسکنر اثر انگشت این گوشی حالتی مربع شکل را به همراه دارد اما گوشه‌های آن به شکل زاویه‌دار طراحی نمی‌شود.

به گزارش کلیک، احتمالا پرچمدار جدید کمپانی چینی هوآوی یعنی گوشی هوشمند پی 9 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. جرا که هوآوی چندان تمایلی نسبت به استفاده از نمایشگرهای با وضوحتصویر افراطی ندارد! رم این گوشی احتمالا 4 گیگابایتی خواهد بود و سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی و قدرتمند کرین 955 هوآوی در آن به کار گرفته می‌شود. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی گوشی هوشمند هوآوی پی 9 احتمالا نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید با لقب اختصاصی مارشمالو بوده و رابط کاربری Emotion UI یا EMUI هوآوی نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود.

2

گفته شده که پرچمدار 2016 هوآوی از یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده و به پورت اتصال USB Type C نیز مجهز می‌شود. در این بین برخی از منابع خبری معتقدند که هوآوی در کنار این گوشی از دو نسخه دیگر آن با نام‌های اختصاصی هوآوی پی 9 لایت (Huawei P9 Lite) و هوآوی پی 9 ماکس (Huawei P9 Max) نیز رونمایی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با پرچمدار جدید هوآوی منتشر نشده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر