نوآوری در دوچرخه های پیشرفته با کمک تکستریم

شرکت آمریکایی Spot Brand  نوع جدیدی از دوچرخه های Spot Rollika خود را روانه بازار کرد. این دوچرخه های کوهستان فوق سبک توسط بافت های فیبر کربنی  تکستریم تقویت شده است. 

نوآوری در دوچرخه های پیشرفته با کمک تکستریم

به گزارش کلیک، این شرکت که در کلرادو آمریکا واقع است این محصول را در نمایشگاه سال ۲۰۱۶ "دوچرخه دریای سوبارو" در مونتری کالیفرنیا عرضه نمود.

در گذشته، teXtreme محصولات فوق سبک و کارایی تولید می کرد که حداقل وزن را داشته ولی سخت و محکم بودند. اندرو لامپکین مدیر اجرایی Spot Brand می گوید: بهینه سازی بافت های کربنی، ما را قادر به تولید قاب های سبکتر با کارایی بالاتر نموده است.

شرکت تولید کننده کلاه های محافظ Giro Sport Design نیز به تازگی کلاه های محافظ اسکی جدیدی که سبک تر، محکم تر و قوی تر هستند را با استفاده از این فیبر های کربنی تولید نموده است.

علاوه بر دوچرخه و اسکی، این ماده همچنین در مسابقات اتوموبیل رانی فرمول یک، جام آمریکا، ناسکار و لمانس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. تکستریم همچنین در تولید وسایل گلف، تخته موج سواری، راکت های تنیس، راکت های تنیس روی میز، چوب های قایق رانی، اسنوبرد و چوب های هاکی روی یخ کاربرد دارد.

منبع: PRW

ارسال نظر