ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای صاحبان مشاغل

امروز صبح اینستاگرام رسما راه‌اندازی ابزارهایی برای کاربران صاحب کسب و کار معرفی کرد که شامل پروفایل جدید کسب و کار، تجزیه و تحلیل و توانایی تبدیل پست‌های اینستاگرام به تبلیغات مستقیما روی اپلیکیشن می‌شود.

ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای صاحبان مشاغل

به گزارش کلیک، صدها شغل ازاین پلتفرم استفاده می‌کنند و توسعه ابزار کسب و کار برای رفع نیازهای این مشاغل و افراد است. صاحبان مشاغل به اینستاگرام گفتند که راه بهتری برای پروفایل خود و توسعه آن نیاز دارند، ابزارهایی که به آن‌ها اجازه درک فعلی و آینده مشتریان خود را بدهد و ابزاری که در به‌دست آوردن مشتریان جدید به آنان کمک کند.

این امر باعث ایجاد پروفایل کسب وکار شد و Insights(تجزیه و تحلیل) و ابزارهای جدید توسعه و ترویج ساخته شدند.

جیمز کوارلس، رئیس بخش جهانی کسب و کار وتوسعه برند اینستاگرام نیاز به ابزارهای خاص برای صاحبان کسب و کار را توضیح داد "ما در اینستاگرام ۲۰۰،۰۰۰ کاربر فعال تبلیغات داریم و اکثریت قریب به اتفاق آنان کسب‌و کارهای کوچک هستند. علاوه بر این پنجاه درصد افراد کسب و کارها را دراینستاگرام دنبال می‌کنند و شصت درصد افراد خدمات و محصولات را در اینستاگرام می‌بینند."

همانطور که قبلا گفته شد پروفایل‌های جدید کسب و کار مجموعه‌ای از کاربران اینستاگرام خواهند داشت تا با ارتقای حساب کاربری‌شان به مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشند. این قابلیت‌ها مواردی هستند که به مشتریان امکان می‌دهد تا از طریق تلفن، ایمیل یا پیامک تنها با یک ضربه ارتباط برقرار کنند و پروفایل شامل نقشه‌ها و مسیرهایی به سمت مشاغل آنان خواهد بود.

البته هرکسی قادر نخواهد بود یک صفحه کسب و کار داشته باشد. تنها افرادی که یک صفحه فیسبوک نیز برای کسب و کارشان دارند، قادر خواهند بود حساب کاربری خود را تبدیل کنند.

با انجام این کار یک گواهی پرداخت دریافت خواهند کرد و اطلاعات خود از جمله آدرس خیابان، تلفن تماس و وبسایت خود را وارد می‌کنند.

این به این معنی است که افرادی که در اینستاگرام به‌دنبال افزایش دنبال‌کنندگان هستند اما اهداف تجاری ندارند، اجازه نخواهند داشت از این ابزار تجاری استفاده کنند. با این حال این امر ممکن است تغییر کند. اینستاگرام می‌گوید بخش Insights را با حساب‌های تایید شده آزمایش خواهد کرد و پس از آن ممکن است این ویژگی‌ها را به بخش‌های دیگر گسترش دهد.

صاحبان کسب و کار با کمک بخش Insights می‌توانند بفهمند کدام یک از پست‌های آنان بهتر بوده است و جزییات حمعیت‌شناسی مشتریان خود را نیز خواهند فهمید. همین‌طور برترین پست‌ها، دسترسی افراد و مشارکت در پست نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

در آینده اینستاگرام ابزارهای تبلیغاتی دیگری نیز به این پلتفرم خواهد افزود تا کاربران بتوانند انواع مختلفی از تبلیغات را بسازند.

ویژگی‌های کسب و کار ماه آینده در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند در دسترس خواهد بود و تا پایان سال نیز برای سایر نقاط جهان قابل استفاده می‌شود.

منبع: techcrunch

ارسال نظر